Iets trakteren met verlof (contract niet verlengd)?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Babystew, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Vrijdag is mijn laatste werkdag, daarna ga ik met verlof. Omdat mijn contract niet verlengd wordt (loopt 1 juli af) is dit tevens ook mijn laatste dag op het werk. De werkneemster die er voor mij 6,5 jaar werkte komt weer terug in mijn plaats.

Zouden jullie iets trakteren? Ik twijfel. We zijn maar met zijn vieren en 3 van ons zijn deze/vorige maand al jarig geweest dus al veel taart gegeten.

2. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wat van die chocolaatjes meenemen met muisjes er op. Is simpel, niet zo duur en je houdt toch de eer aan jezelf.

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Dat is misschien wel een idee McSusan! En dan een kaartje erbij met bedankt blabla en dan is het wel goed denk ik?

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn contract wordt ook niet verlengd en volgende week vrijdag heb ik mijn laatste werkdag. Dan 2 maand werkloos en dan met verlof.
    Ik was niet van plan t gaan trakteren. Zo leuk is het daar niet geweest. Maar met een paar lieve collegaatjes ga ik contact houden en gaan we een keer eten enzo. En die komen ongetwijfeld op kraambezoek.
    Zo kan je dat ook doen he... de leuke mensen nog in je leven houden, de rest niet.

Deel Deze Pagina