mn dochtertje drinkt nu zon 2 wekem uit de 6 maanden avent beker maar als ik er meer als 100 in doe en ze gaan drinken dan lekt hij uit het lucht gaatje wie heeft hier ook last van of is ns zachte tuitje niet goed :
alle avent anti lek bekers lekken. vind het rot dingen. ik heb nu een anti lek beker van friso en die lekt echt niet en daar word soms flink mee gesmeten. is alleen via de friso site te bestellen
http://www.aventstore.eu/db/popup_image.php?pID=5215 Ik neem aan dat jullie deze bedoelen? Die hebben wij en lekt dus niet....
ja die heb ik, ligt ergens achter in de kast ,bij mij lekt ie dus als een gek. alles gaat er naast ipv in de mond.
Die Avent beker is ook hier een behoorlijke miskoop geweest. Ik zweer nu bij de Difrax antilekbekers. Geen geknoei met drinken, ook op zijn kop houden gaat prima. Het enige wanneer er wat druppeltjes (meer dan dat is het echt niet) uitkomen is als er mee gegooid wordt.
Hier lekt hij ook door het gaatje! Heel irritant. Ik dacht dat ik de enigste was haha Ik heb overigens de losse tuitjes die je op de fles kan doen, niet de magic cup. Maar volgens mij zijn de tuitjes hetzelfde. Ik heb laatst een rietjesbeker van Nuby gekocht. Fijn ding
Die van Nuby hebben wij ook, maar ook die ligt nu weer stof te happen... Op zich een aardige beker, maar zodra je kindje door heeft dat er een schuifje op zit, dan wordt het een zootje. Ze drinken eraan, doen het schuifje dicht, doen het schuifje weer open en PLOP daar is het rietje weer en SPROEI het restje drinken wat nog in het laatste stukje van het rietje zat krijg je om je oren...
hahahaha, daarom hebben we dus nu een stippenbekleding achter in de auto! Bespaar je al dat geld en ga voor die van nog geen 2 euro van het kruitvat. Valproof en lekt echt niet.
Je kunt het gaatje ook dichtplakken aan de binnenkant van de dop met een stukje plakband of pleister.
ik heb er 3 van avent en alle 3 lek door dat gaatje.. bij de prenatal hadden ze deze klacht vaak gehoord. ik heb difrax, friso en pinqi en deze zijn alledrie fijn en anti-lek.