zouden jullie naar mijn kaartje willen kijken. (zie banner) Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Jullie wel? Heb een mk gehad, daarna korte cyclus van 21 dagen en nu.... pfff.. word hier niet wijzer van. alvast bedankt!
Het kan goed door de miskraam komen dat de boel ontregeld is.. Het duurt soms even voor er weer regelmaat is. Ik kan in je kaartje geen ovulatie zien. Wel valt mij op dat er meerdere "open bolletjes" staan, wat kan betekenen dat je op afwijkende temperaturen hebt getempt. (Of dat je vergeten bent de tijd aan te passen toen je het hebt ingevoerd.) Het kan in ieder geval wel de betrouwbaarheid van de temperatuurmethode beïnvloeden.
mijn temperatuur is verder gedaald.... @Nana84: de open bolletjes komen omdat mijn wekker of om 6.50 of om 7.50 temperatuur. Ik doe het wel altijd meteen als ik wakker ben
Idd nog geen eisprong. Hatelijk dat wachten op je ei. Iedereen zegt altijd dat wachten op je nod lang duurt maar ik vind het wachten op een ei veel erger.
nou... vanochtend toch een stijging... zal wel niets worden deze maand... donderdag geklust dus dat was te vroeg en gister was te laat. op naar volgende maand... zucht