Raar verhaal hoor... Waarom ga je niet op zoek naar het nummer van het hoofdkantoor en bel je daarheen? Lijkt me dat als hun onjuist handelen dat best aangepakt mag worden van hogerhand....
Hier heb ik een telefoonnummer voor je, stond op hun site. Is van de klantenservice.... Maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0900 900 11 55 (15ct p/m)
ook ik kon gewoon de luiers omruilen voor groter dat ging toen om de newborn en toen moest ik ook een grotere maat hebben
Ik weet wel dat voeding niet geruild kan worden. Ik had een keer het verkeerde pak gehaald, en toen heb ik echt moeten smeken, uiteindelijk is het me wel gelukt, maar die kassiere zei dat het eigenlijk niet mag. Maar luiers heb ik nooit van gehoord!
Effe een tip: etos eigen merk maat 3 is even groot als maat 4 van andere merken. Mijn zoontje van 2 jr en 3 mnd draagt nogsteeds maatje 3 van de etos. Zelf heb ik ook wel eens een pak luiers geruild. Echt flauwekul van de kruidvat. Ze is zeker in de war met medicijnen.
Raar verhaal hoor, ik heb gisteren nog een pak voeding bij het kruitvat, ZONDER BON, geruild. Liefs, Duveldraakje
Heb ook al kruidvatluiers geruild van newborn naar Mini. Was geen probleem. Wat een raar verhaal zeg!