hoelang na eisprong innesteling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bolly, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    Misschien een hele stomme vraag maar iedereen zegt weer wat anders. en wou het toch graag weten.

ik heb dinsdag nacht zo'n beetje mijn ei sprong gevoeld ( en goed ook )en nu op vrijdag heb ik plots wat roze witvloed en dat al de hele dag. Nu dacht ik gisteren ook al wat te voelen wat op een eisprong kon lijken maar nu weer aan de andere kant van mijn buik.

de andere was vrij lang de hele nacht en de andere nou 30 minuutje of zo.

kan het soms een dubbele eisprong zijn geweest ( ik weet niet of dat voor komt )

ik heb ook nog nooit bloed verlies gehad bij mijn eisprong, wel flink wat pijn dat wel maar dit nooit en zit ben in ronde 12, en lijkt mij toch wel vreemd dat ik al die tijd nooit heb gehad en nu wel opeens.

daarom mijn vraag boven dus kan dit een innesteling zijn ??? ( wel vroeg denk maar okey )

xxjes bolly en bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bolly,

de innesteling vind plaats tussen de 5e en 7e dag na de eisprong dus het zou wat vroeg zijn. Van een eiprong kan je wel pijnklachten en bloedverlies ervaren. Of beide een eisprong of een van de twee een eisprong was kan ik je geen zekerheid voer geven. DUs het is even afwachten.

Imke

Deel Deze Pagina