Ik weet dat hier al topics over zijn geweest, wil alleen even mijn ervaring delen. Ties slaapt erg onrustig en wordt nog steeds 1-2x per nacht wakker. met Kindival slaapt hij van 19.00uur tot 5.00 uur door. laatst was hij snachts aan het spoken en huilen, en toen bedacht mijn vriend dat hij de pillen vergeten was. gister weer gegeven, en weer geslapen als een roos. dus hier een goede ervaring! groetjes Marieke
Ik ben heel erg aan het twijfelen. Mijn dochter is 1,5 en word 3 tot 6x wakker per nacht. Maar ik vind de stap om kinidval te gaan geven wel erg groot
Gebruik je dit alleen voor de nacht? Druppels of pillen? Of is dit iets wat je de hele dag door moet geven? Dat staat me dan wel weer tegen? En heeft het geen invloed op de dag? (sloom/ suf enz?)
je kunt 4x per dag een pil geven, ik geef er alleen 2 voor de nacht. het is magnesium, kan niet zoveel kwaad. Ties wordt er helemaal niet suf van of sloom van.
En als je ze alleen voor de nacht geeft werken ze dus ook? Of is het beter ze verspreid over de dag te geven? En wil jouw zoontje die pilletjes wel slikken? Of lossen ze makkelijk op? Ons zoontje is nogal van: wat ie niet kent, dat eet ie niet"... Ik denk dat ik vandaag eens ga shoppen...
Hier werkt het ook goed. Ik geef er alleen 3 voor de nacht, als het nodig is. Overdag geef ik het hem niet. Ik doe ze gewoon in zijn mondje, en dan smelten ze meteen. Ze vallen echt direct uit elkaar (ik heb het zelf geprobeerd). Maar je kan ze ook op een lepeltje met een klein beetje water laten smelten, en het dan van het lepeltje af geven.
weet ook iemand of het ook helpt voor overdag's? mijn huilt en jammerd nogal veel(al weken) dus kan onderhand niet meer komen door een sprong......dus ik dacht wie weet wordt ze er overdag's ook wat rustiger van
Ik geef ze ook voor de nacht maar kan niet zeggen dat het helpt want hij slaapt de ene keer goed en de andere keer niet! Dus het haalt niks uit!
Zit er ook een bepaalde tijd aan dat je ze mag gebruiken? Ik heb ook wel eens zitten twijfelen, mn meiske wordt eigenlijk elke nacht wel wakker. Vaak valt ze ook wel weer in slaap na even huilen, maar het zou fijn zijn als ze gewoon doorslaapt. Nu ben ik niet zo'n fan van iets geven, dus ben benieuwd of dit 'gewoon' kan.
Er staat op de verpakking 2 weken gebruiken, dan stoppen en kijken hoe t gaat. Ik ben nu precies 2 weken bezig.. collin kreeg 1 pilletje in elke fles.. soms dus 2 of 3 per dag. )lag aan hoeveel flessen hij drinkt ) Overdag is hij alles behalve suf! Slaapt overdag ook nog maar 1 slaapje van max 2 uur.. En sinds hij kindival krijgt slaapt hij van 18.00 tot 7.00!! (daarvoor kwam hij 3/4 keer snachts en was om 5.00 klaar wakker, ging ook pas om 22.00 slapen!) Vandaag dus geen kindival meer, kijken hoe hij vanaf nu gaat slapen..
Ik denk dat ik toch ook maar ff ga kijken morgen bij t boodschappen doen voor dit spul. Meiske heeft er handje van om toch wel vaak even wakker te worden. En idd vroeg wakker zijn (pfff, en dan is mama nog niet wakker )
Ik heb het ook in huis gehaald en gisterenavond gegeven. Ons zoontje komt al weken snachts voor 1 of 2 flessen meestal tussen 3 en 5, soms om 3 uur en dan ook nog eens om 6 uur. Ik geef altijd "nepflessen, dwz flink aangelengde melk, mijns insziens is het dus ook een stukje gewenning, al eet hij overdag niet altijd goed. Gisteren voor het eerst om half 8 2 tabletjes gegeven, ze losten praktisch direct op en hij slikte ze goed weg! Om half 1 ongeveer nog even wakker geweest en hem een volle fles gegeven. Hierna sliep hij tot 7:15 uur nieuwe tijd! Tussendoor niet gehoord. Toch 1 nachtfles gehad, maar verder naar mijn idee rustiger geslapen, althans niet gehoord. Vannacht gaan we hem gewoon VOOR onze nacht een flesje geven en hopen dat ie dan ook doorslaapt! Hoe zijn jullie ervaringen op langere termijn?
Collin is nu bijna een week van de kindival af. Hij slaapt nog steeds door.. nu met de nieuwe tijd van 19.00 tot 8.00 en overdag alleen nog van 12-2 Geen nachtelijke avonturen meer hier! Heb kindival maar 2 weken gebruikt..
Zo hee, klinkt goed! Duurde het ook even voordat het goed werkte? Of meteen vanaf dag 1? En gebruikte jij alleen voor de nacht of ook overdag? Ik alleen voor de nacht. Gisterenavond om 23 uur gegeven. 2 tabletjes na zn papfles. Doorgeslapen tot 6:15 uur. Hierna een "nepfles" gegeven en geslapen tot 9 uur! Ik baal nog wel van die ene nepfles, maar het tijdstip is beter dan het was (ca 3 uur, nu 6 uur!) Ook werd hij vannacht wakker van de hoest. "Normaal" gesproken zet ie het dan op een krijsen als hij eenmaal wakker is, nu sliep hij hierna gewoon in. Kan toeval zijn, maar ik heb wel het idee dat ie rustiger is snachts!
Collin kreeg het in al zijn flessen dus 2 of 3 over de dag verdeeld.. het duurde 2 dagen en toen ging hij door slapen..
Was jouw zoontje op de dag dan ook druk/ onrustig? Ons zoontje is wel druk en beweeglijk, maar niet onrustig vind ik. Dus alleen voor de nacht maar dan wel 2 tabletjes. Vannacht de 3e nacht dus ben benieuwd of hij doorslaapt! Al wil ik niet uitsluiten dat er hier ook honger mee speelt en daar helpen die tabletjes niet tegen natuurlijk.