Lente/zomer wat aan de voetjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stinkerbell, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Wat doen jullie aan de voetjes van jullie kindjes in de zomer?

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    blote voeten binnen en gewoon schoenen aan :)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja plurk loopt nog niet zelf maar als ze dit van de zomer gaat doen denk stevige sandaaltjes ofzo

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb voor mila ballerina´s gekocht, erg schattig.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ons zoontje hebben wij in de zomer gewoon lekker met blote voetjes.... ( vorig jaar) hij liep toch nog niet, ging niet zitten, niet kruipen, was amper een half jaar,
    die zat buiten in de buggy, lag op een kleed o.i.d. dus gewoon lekker blote voetjes.... lijkt me dat het anders ook zo zweet ...

dit jaar krijgt hij sandaaltjes.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter had haar 1ste zomer gewoon lekker blote voetjes of sokjes aan. Dochter is van december, dus dan weet je hoe oud ze toen was. Ik vind schoenen bij een klein kindje nog niet zo nodig eigenlijk.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als je kindje nog niet loopt, kun je gewoon leuke schoentjes, slofjes of wat je leuk vindt, aantrekken.
    Als ze lopen wordt het een ander verhaal, dan moet het natuurlijk ook goed voor de voetjes zijn. Ik kon lang niet altijd slagen voor goede schoenen die ook nog es leuk waren helaas.

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Vorig jaar liep ze nog niet met mooi weer had ze altijd blote voetjes ...

Deze zomer ballarina's en teva's .... Vind teva's echt verschrikkelijk maar mijn neefje had ze vorig jaar aan en vond ze echt zooooooooo cute staan hihi ...

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb ballerina's en All stars voor van de zomer. En wss nog sandaaltjes als ze loopt tegen die tijd (ga ik wel vanuit), zullen ook teva's worden of slippertjes van die havainas.

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gewoon niks ;)....

11. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ons meisje heeft gister nieuwe zomerschoenen gekregen voor als het iets frisser buiten is bijv tegen de avond, en voor als het heel warm is teva sandaaltjes... Vond die teva sandaaltjes nooit zo mooi maar op het kdv zie ik de kindjes erop lopen en dan zijn toch wel heel erg schattig! Het is precies wat mijn moeder altijd tegen mij zei, je moet het zien als je ze aan hebt ;)

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca heeft al nieuwe schoenen voor de zomer, en verder krijgt hij nog sandalen. Verder denk ik lekker vaak blote voeten! Dat is toch het allerbeste. Vorig jaar had hij niets aan zijn voeten. Ik loop zelf ook het liefste op blote voeten, dus dan mag hij dat ook.

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    sowieso in de achtertuin lekkere blote voetjes, niets beter dan dat.
    en verder zeker nog een paar crocs en een paar sandalen.
    ligt er een beetje aan welke crocs we halen.

heb nu al wel hele leuke allstars lookalike gezien van diesel, maar vond 85 euries wel heel erg veel.:(
    voor de winterschoenen niet erg maar voor een paar voor erbij in de zomer wel!.

joyce

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Vraagje: ons zoontje heeft echt leren schoentjes gekregen die hij al wel aanpast maarrrr... hij loopt nog niet los!
    Nu is de zool flexibel zoals slofjes en zit er alleen bij de bal van de voet en bij de hak een dik rubberen anti slip gedeelte. Mag hij ze nu al aan of nog niet?!

Deel Deze Pagina