( HELP ) Paarse zwelling bij vagina

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Angela27, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    HELP!
    Ik was mij net met een spiegeltje aan het scheren van onder en ontdekte dat mijn linker buitenste schaamlippen helemaal opgezwollen en paars zijn! Het ziet er heel naar uit en ik ben echt in paniek.
    Het lijkt alsof die aderen daar verstopt zitten of zo
    Paars en dik van binnen uit.. Het jeukt niet of zo maar het is helemaal gezwollen.
    Herkent iemand dit? Is dit een zwangerschapskwaal?
    heb het proberen te zoeken op Google maar helaas niets gevonden.. Hoop dat iemand hier het weet..... :oops: :oops: :oops:

2. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Bij mij is het een spatader en omdat ik ook spataderen op mijn benen heb en 1 ervan loopt sowieso omhoog naar het schaamstreek.
    Je hoef je geen zorgen te maken, doordat je veel meer bloed nu bij je hebt lopen ze voller met bloed.

Groetjes anna

3. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Mijn schaamlippen zijn ook helemaal dik
    en opgezet.Dit had ik mijn eerste zwangerschap
    ook.
    Het hoort erbij en trekt na de bevalling vanzelf
    wel weer weg.
    Geen zorgen dus.

Liefs Wendy

4. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Oh gelukkig maar!

Moet zeggen vanmorgen zag het er stukken minder erg uit..
    Ik kwam gister uit bad en daardoor was het boeltje natuurlijk helemaal gezwollen :confused:

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heel herkenbaar. Kan af en toe best vervelend zijn bijvoorbeeld op de fiets of zo. Hopelijk wordt het wel weer minder.

Liefs,
    Duveldraakje

6. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    is idd normaal, alles is nu wat meer doorbloed daaronder, het ziet er wel heftig uit he kan me voorstellen dat je er van schrok.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had het ook.. heb ik van de verpleging gehoord :oops:
    Ik kon op een gegeven moment niet zo veel meer, dus moest de verpleging het daar ook schoonhouden, en die vonden het nodig om het op te merken hihihi (ze waren bang dat ik er last van zou krijgen, dus vertelden ze me het maar, dan kon ik me er op voorbereiden, heb er nooit last van gehad en het is weg)

8. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Als de baby ingedaald is zul je er ook last van hebben, krijg je stuwing van onder door de druk van de baby in je kleine bekken.

9. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Nou dat is dus duidelijk aan de hand.... Heb bovendien ook een mega aambei die op knappen staat.. Het word er allemaal niet fraaier op....

:(

10. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Haha, nee, fraaier wordt het niet!Maar troost jezelf, alles komt weer normaal na de bevalling.Ik heb inmiddels ervaring.
    Ik weet wel, als je net bevallen bent, en je kijkt eens goed in de spiegel...nee, daar wordt je niet vrolijk van.hangbuik, en een vagina als een onplofte ballon.. maar echt...na een week ziet het er al heel anders uit.Oh ja.. wat dacht je van de stuwing ongeveer de derde dag.. ik zie mezelf nog zitten..borsten als balonnen, BH opgevuld met witte kool bladeren om te koelen.We moeten er wat voorover hebben.
    Ik wil je niet ontmoedigen hoor, want echt..dat is echt wel je laatste zorg.. gewoon genieten van de kleine.En je wordt echt weer de oude.
    succes

11. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Leuk gezegt patries38, maar zo is het inderdaad.

Deel Deze Pagina