Weer terug naar de HA

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Duveldraakje22, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Gisteren heb ik bloed laten prikken om te kijken of mn longontsteking al minder is geworden. Bel ik daarnet met de assistente, moet ik vanmiddag meteen naar de HA toe. Normaal kan dit gewoon telefonisch, maar nu heb ik dus echt het idee dat het niet goed zit.
    Ik word echt gek van die onzekerheid. Om 11:55uur weet ik hopelijk meer. Ik hoop alleen dat ik niet naar het ziekenhuis moet, das echt het laatste waar ik op zit te wachten.

Sorry, moet gewoon effe mn frustratie kwijt. :cry:

Liefs,
    Duveldraakje

2. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Heel veel succes straks meid, zal mee duimen dat het allemaal mee zal vallen voor je!

Ik heb een tijd terug een keer langs moeten komen voor uitslag van een urinekweekje (had erg veel last van blaasontsteking). De assistente zei toen ook dat het beter was zelf even langs te komen en ik maakte me meteen druk om vanalles en nog wat. Uiteindelijk vertelde de huisarts dat er niets aparts gevonden was. De blaasontstekingen werden min of meer veroorzaakt door domme pech! Ik kon de assistente wel wat aandoen....dat had ze me over de telefoon toch ook al wel kunnen vertellen toch. Had ik me mooi een tijd ongerust zitten maken om niks. Ik hoop met je mee dat het allemaal mee zal vallen!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Zal ook met je mee duimen. heel veel succes.

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou ben net terug en alles was gelukkig wel gezakt, maar nu heb ik bloedarmoede. Ik moet het dus verplicht rustig aan gaan doen.
    Ik had zo gehoopt dat ik weer kon gaan werken, maar dat zit er nu niet in dus.
    Volgende week moet ik weer bloed laten prikken en hopelijk is het dan nog meer gezakt. Ik voel me net het slachtoffer van Dracula :cry: :)

Liefs,
    Duveldraakje

5. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi,

je weet dat brandnetelthee heel goed is? Zit veel ijzer in. Of thee van frambozenblad, ook prima.

Weer eens wat anders dan spinazie.

Groetjes van Olijfje ;)

6. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Appelstroop op je brood is ook erg goed als je bloedarmoede hebt. Daar zit ook veel ijzer in, alhoewel dat bij het ene merk opvallend meer is dan bij het andere merk. Even op de verpakking kijken, dus. Beterschap verder. Ik hoop voor je dat je de volgende week weer kunt gaan werken.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Duveldraakje: wat veel huisartsen niet weten is dat er tijdens de zwangerschap andere normaalwaarde van Hb worden gehanteerd. Je Hb mag dus lager zijn dan normaal voordat ie TE laag is. Snap je me ? Ik zou dus even vragen hoe laag je Hb precies was voordat ik me echt zorgen ging maken.
    Normaal moet je Hb boven de 7.5 mmol/l zijn en bij een zwangerschap boven de 6.5/6.3 mmol/l (hangt ervan af hoever je bent in de zwangerschap)

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    De HA vertelde mij dat mn Hb 5,9 was. Dus dat is echt te laag. Ik heb nu ook pillen ervoor gehad en hopelijk voel ik me binnenkort ook wat beter.
    Ook zag hij het aan mn ogen, waar hij precies naar keek weet ik niet, maar goed.

Liefs,
    Duveldraakje

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dan is het idd wel echt te laag. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt !
    Bij je ogen kun je het ook zien. Als je je onderooglid iets naar benede trekt is het normaal mooi roze, als je bloedarmoeder hebt is het wit/witter.

Deel Deze Pagina