Goedemorgen, Ik heb een vraagje over bloed verlies na het vrijen. Wanneer mijn vriend en ik hebben gevreeën verlies ik een beetje bloed, ik weet dat dit geen kwaad kan maar mijn zin om te vrijen lijkt steeds verder weg te eben. Heeft 1 van jullie een tip om de kans op bloedverlies te verkleinen? Tevens heb ik onzettend veel haren op mijn armen en gezicht gekregen, verdwijnen deze ook weer naar de zwangerschap? Al vast bedankt
hoi Kruimeltje, je kunt waarschijnlijk niet veel doen aan het bloedverlies. Wat je kunt proberen is om glijmiddel te gebruiken. Stopt het bloedverlies wel snel na het vrijen? Zoja, dan is er niks aan de hand hoor. Je hebt goede kans dat de haartjes weer verdwijnen, door de hormonen heb je extra haargroei en minder haarverlies, na de bevalling heb je extra haaruitval. Hopelijk verdwijnt het dan weer, maar dat kan ik niet garanderen. Mirjam
Beste Mirjam, Bedankt voor jou snelle reactie! wel jammer dat we aan het bloedverlies weinig kunnen doen! En ik hoop dat ik de haren weer verlies na de zwangerschap! Groetjes kruimeltje