Buik wordt dikker..benen, billen, borsten en soms groeien je voeten zelfs nog een wat. Maar wat mij opviel tot mijn grote schrik! is dat m'n doosje, nou last dat "je" maar gerust weg, ook ineens dikker is. Kan me dit niet bij m'n vorige zwangerschappen herinneren. Van een normale doos naar een dik gek ding. Ik kon er wel even om lachen zolang het maar weer wegtrekt na de geboorte. Dat gebeurt toch wel he?
Je bedoeld je vagina? We zijn volwassenen hier he hahaha het woord vagina kan je gewoon gebruiken haha. Maar ik heb er zelf nog niets van gemerkt eigenlijk. Alles is wel super gevoelig!! Misschien komt het door vocht dat je vast houdt?
Haha, ik hou gelukkig haast geen vocht vast, maar kan mij voorstellen doordat er meer bloed doorheen loopt dat het wat opgezet is ja. Hier geen last van.
Ik heb dat ook! Alles lijkt te groeien. Geen idee of het weggaat, want dit is mijn eerste zwangerschap! Ik hoop het in elk geval wel!
Hahaha ja er staat toch een soort druk op en alles is extra doorbloed. Mijn vriend kwam maanden geleden uit z'n werk en zei: collega's zeggen dat je een dikke perzik krijgt!!! Dacht: wat praat jij nou dom 😆 maar ja nu heb ik ook een "dikke perzik" 😅
Je schaamlippen kunnen inderdaad wat gaan opzwellen door een betere doorbloeding.. Haha. Hoort er allemaal bij.