Ik vind deze slaapkamer dus leuk (bed, nachtkastje en kledingkast) Maaar,,, ik wil dat roze niet wil er overheen kunnen verven in ander kleur.' Weet iemand hier of dat mogelijk is? zie namelijk ook nergens staan van welk soort hout de kamer is. Het gaat dus om deze kamertje: http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C05&SC=R0Y&KAC=R28&ArtikelNummer=500088&AI=26 Alvast bedankt!
Dat is denk wel een heel akelig werkje want dan zal je al het roze er af moeten schuren anders pakt het verf niet. En ik weet niet of het een echte houten kast is of geperst hout met een kleurtje erover heen want dan gaat het niet. (wel een erg leuke kast)
Is melamine, kun je enkel mooi krijgen door het eerst met een speciale primer te behandelen en vervolgens 2 tot 3 keer verven (met roller). Extra kosten +/- 60 eu.
die extra kosten maakt me niet zoveel uit. heb een stijl kamer in gedachten voor mijn zoontje en daar passen die meubels bij alleen tja ga hem geen roze geven @ mirell: dat wordt zo'n prutswerk vind het eerlijk gezegd dan ook minder mooi
Bedoel het niet verkeerd, maar gezien je banner ga ik er vanuit dat het je om de kroontjes gaat? Kun je dan niet beter opzoek gaan naar die kroontjes als deurknoppen? En die dan op een kast doen die wel precies is wat je zoekt?
het gaat me niet alleen om de kroontjes maar om de hele stijl.' Er bestaat een site waar je alles krijgt met thema kroontje maar vind dat dan een beetje te van het goede dan word het teveel zeg maar. Ik vind het wel mooi als ik die kast,bed en nachtkastje ipv roze en zachte grijstint kan verven.
Persoonlijk vind ik dat zonde, nieuwe meubels kopen en dan gelijk beschilderen. Kun je niet beter dan verder kijken tot je wel precies gevonden hebt wat je zoekt? Ik heb een dochter en vind het nog wel te tuttig met dat roze
Voor die prijs maakt me dat niet zoveel uit. Ik heb een ander kamertje in gedachten maar vind 2000 euro eigenlijk een beetje teveel. Deze is wel perfect zo maar toch wij moeten ook alles nieuw voor op de slaapkamer en willen eind 2009 voor 2e gaan en daar wil ik ook een nieuwe babykamer voor dus tja dan vind ik het wel veel. We gaan verhuizen dit jaar.
Tja, 2000 vind ik ook wel eurg overdreven! Dit is qua prijs dus wel iets aantrekkelijker.... Maar heb je bijv ookal bij de Ikea gekeken? Leuke dingen vind ik en niet zo duur, daar wil ik ook kijken als Eva een andere kamer krijgt (bed heeft ze al)
Wat vindt je dan van deze kast, hier zit geen roze op, en wel kroontjes. http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... 20368&AI=7
@ Wendelaa: heb toevallig al bij ikea rondgekeken maar niet direct van ja dat is het! @ Consider: dankje voor het kijken, had die kast niet eens gezien. Ik vind die kast weer iets minder. Ik vind meubels van deze site erg leuk: http://www.wildkidzz.com/ Alleen ben bang dat het teveel word daarom dacht ik van de kast, bed en nachtskastje bij wehkamp en dan roze overheen verven en bij wildkidzz wil ik de kroonschapje en kroonschommelstoel. Als ik daar ook nog eens de kast, bed en nachtkastje neem ben ik dus echt bang dat het veel te druk word
Ik wilde dat ik deze link nooit had gezien Wat een leuke spullen zeg, ik denk dat ik binnenkort zo'n kroontjesbankje ga bestellen, wat ontzettend leuk!
hihi ja die ga ik ook zeker bestellen maar dan voor in de woonkamer of de leeskamer vind hem ook super !
JA ik wil hem ook voor in de woonkamer, dan heeft ze straks haar eigen bankje en kan ze lekker haar troep erin kwijt! MAargoed daar gaat het topic niet over Met de kast kan ik je nl niet helpen.
Ik heb zelf een keer een kast op die manier geschilderd. Is erg mooi geworden. Idd, het is wel een karwei omdat je het een aantal keer moet doen. Het is ook heel lang heel mooi gebleven.
Is geen melamine, er kan melamine gebruikt zijn in de fineer om hem krasvast te maken, een heel meubel van melamine kan niet, hoogstens een toplaag, welke je er gewoon kan afschuren. Deze kast is van MDF of van fineer gemaakt, zou je dus moeten schuren, primeren en dan verven. Als hij van fineer is moet je wel nagaan of de gekleurde delen van houtfineer of kunstoffineer gemaakt zijn.
Is spuiten misschien een idee? Wel goed afplakken want dat nevelt als een gek! Wij hebben hier ook wat spullen van beuken-fineer en dat past niet meer bij onze nieuwe inrichting....ga al mn meubels straks spuiten.