ik vraag me af hoeveel kilometers je moet rijden om het relevant te maken... ik ben op zoek bnaar een andere auto, die van ons is in de prak.... nu kwamen we lpg g3 egen... en na wat rekenen zou het mijn waarschinlijk veel in prijs schelen is dat in theorie ook zo? vast ebdankt!
denk dat je 40.000 per jaar bedoeld? en ik heb het over g3 he... minder belasting.... idd een 2e handse auto... maar das niet van belang
ik heb op lpg gereden maar vind het dus niet zo goedkoop rijden.was trouwens wel een jeep. en g3 scheelde bij onze auto maar 100 euro per kwartaal met een gewone gasinstalatie. ik rijd nu op diesel en vind dat wel veel voordeliger.
M'n man zegt vanaf 15 a 20.000 km per jaar, dan is het relevant. Kijk alleen wel even welke gas auto's er probleemloos zijn.
ja daarom heb ik hem dus weg gedaan,altijd problemen met die auto,stotteren enz.en de onze was niet eens echt oud (2004)
wat ik altijd een ramp vond was als je op vakantie ging weinig landen hebben de goede lpg , en dan wil je niet weten hoe jou auto rijdt bij ons knalde hij erover en de vlammen sloegen letterlijk de uitlaat uit nee geef mij dan maar diesel
Misschien, moet je naar Polen gaan, daar het ieder dorp een LPG-tank staan, makkelijker te krijgen dan benzine of diezel
Ik heb ook een auto op LPG (G3) gehad. En dat beviel opzich wel goed. Ik vond het wel degelijk goedkoop. Maar het zal niet veel schelen met diezel. Want die rijd wel zuiniger als gas. Let wel op dat je een redelijke tank hebt, want anders sta je zo weer bij de pomp! Maar na een tijdje hadden we steeds dat de auto niet op gas wilde springen en dus op benzine bleef rijden. Dat is niet echt handig, dan wordt het namelijk wel een dure bedoeling.
Wij hebben een LPG instalatie in onze auto laten zetten voor 2200 omdat we ontzettend veel rijden. Nog nooit geen problemen mee gehad en ben er super tevreden mee.
ik rijd ook op lpg (g3) gaat geweldig! ik heb er al 274.000 km. op staan, en het autootje is al 10 jaar oud hij rijd als een zonnetje. bij mij zat die lpg-tank er al in toen ik 'm kocht, dan is het natuurlijk nog voordeliger dan wanneer je hem nog moet kopen. maar inderdaad rijd niet elk type auto lekker op lpg. Mijn vader had er eens 1 gekocht en in de twee weken dat hij 'm had, is dat ding 14 keer stil komen te staan. En niet meer starten he? Ik zou duurder uit zijn met diesel, omdat die weer duurder is in wegenbelasting of zo. En kijk maar eens wat diesel kost en wat gas kost. Ik tank voor 57 eurocent per liter! en ik rij 1:11 Maar die auto die je hebt zien staan, staan daar niet ontzettend veel kilometers op de teller? Dat zie je nl zo vaak!
Wij rijden ook in een renault clio bj 2002 LPG G3 en het scheelt ons gga veel per maand! Alleen al in de belasting waren we 3 euro per maand goedkoper uit, verzekering bleef hetzelfde, maar ipv 65 euro in de week benzine zijn we nu circa 15 euro kwijt voor 450 km
wbt onderhoud; mijn pa is automonetur en me broer ook... mijn vriend kan ook aardig wat en ik heb in de autobranche gewerkt... hihi wbt het aantal km's vind hetw el meevallen tuurlijk hebben deze autos er wel iets mee ropstaan dan een bezine auto maar ik heb er meerder uitgezocht van minder dan 2 ton... wbt het gasspul mijn pa en ma hebben een jeepwrangler en speciaal om op vakantie te gaan gooien ze er ooit gas in omdat dat stukken goedkoper is! en zij gaan ook naar zuidfrankrijk.... ach beetje mazzel hebben! o nog bedankt voor de LINKS ga nu meteen kijken!
WOW wist neit dat het zoevel zou schelen.... het scheelt ons tussen de 940 en 1200 euro per jaar! pfff
hihi of 2 keer! wantttt wij rijden nu een hele dure auto kwa wegeneblasting en verbruik! deze rijd 1/10 op benzine! dus als ik het met mijn huidige auto ga vergelijken dan is het nog meer! hihi