Vriendenloterij kerst shoptegoed

Discussie in 'De lounge' gestart door DearDeer, 10 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nu bij vriendenloterij €120,- shoptegoed als je gaat meespelen.
    Iemand toevallig al gedaan?
    Je krijgt 3 dingen:
    Dagje uit
    Cadeau naar keus
    Cadeaukaart

Iemand die weet wat voor kado en hoeveel er dan nog op de cadeaukaart staat?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      52
  2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hoelang moet je dan mee spelen?

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd. Ik ben een keer eerder via zo'n actie lid geworden. Kon toen uit 3 dagjes uit kiezen waarvan 1 al niet meer gekozen kon worden, zo ook met de cadeaukaart en het cadeau zelf. Uiteraard was het leukste vergeven en de rest is duidelijk B-keuze

4. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zo lang als je wilt. Je kan dus direct opzeggen

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je kunt ook direct opzeggen inderdaad.

Dagje uit mag je 1ding kiezen. Wij hadden dagje duinrell voor 4 personen.

Kado naar keuze zeer beperkt aanbod. Wat kookboeken en gewone boeken. Had een kookboek voor schoonmoeder gepakt a 30 Euro waarde

Kadobon van mediamarkt was meen ik 20 of 30 Euro

Uiteindelijk heb ik duinrell verkocht voor 40 en heb daarvan strippenkaart gekocht binnen speeltuin om de hoek ;)

De keuze is echt teleurstellend. Dagje uit max 3 dingen. Wij hadden duinrell, dierenpark Rhenen en safaripark

Kado na keuzen alleen maar kookboeken en leesboeken

Waardebon alleen nog mediamarkt en meen bijenkorf. De winkels waar je voor 20 niks hebt eigenlijk

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik ben benieuwd, ik heb me aangemeld. Hoopte op een flinke kadobon vd mediamarkt. Maar ik begrijp nu, dat je 3 items moet kiezen.

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik heb me aangemeld, te nieuwsgierig haha. En valt het tegen ben je zo opgezegd.

8. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Ik heb het al vaker gedaan en zat er eerlijk gezegd weer op te wachten. Ik ben dol op kook en leesboeken, dagje uit is altijd leuk zijn al vaker in rhenen en safari park geweest vinden wij erg leuk. en een cadeaubon is ook altijd leuk. Vorige keer heb ik mijzelf aangemeld en gelijk weer opgezegd zo was het best leuk. Ow ja ook nog prijs gehad in die maand.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heb even online ervaringen van anderen gelezen en nav dat zou ik nooit lid worden van hun.

10. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik ben vorig jaar lid geworden en vond toen het aanbod van de cadeaus ook erg karig.
    En sinds ik lid ben heb ik nooit wat gewonnen. Had vorige maand echt de balen (ook al weet ik dat het een kansspel is), ik had mezelf voorgenomen om de boel op te zeggen als ik deze maand weer niks win.
    Wat denk je? Win ik iets! Lullig setje van rituals. Maar goed, tóch wat gewonnen dus blijf nog ff lid.

11. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    OK, bedankt voor de reacties!

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik had me toch weer aangemeld uit nieuwsgierigheid :D
    Vandaag de brief ontvangen met de cadeau code. Ben gelijk gaan bestellen: een dagje uit naar keuze (er staat niet bij waar je uit kunt kiezen maar ze hebben het over pretparken en dierentuinen. Een hema bon van 10 euro en "het gouden Fiep boek" verhalen van Fiep Westendorp. Deze keer ben ik er dus wel heel positief over! Binnen 3 weken krijg ik het binnen en dan kan ik ook de dagjes uit inzien.

13. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Heb je meteen weer opgezegd?

14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik koos voor die dagje uit bon (want die is verplicht haha), een houten snijplank en een bon van 10 euro van thuisbezorgd :D

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ga maandag ff bellen om het op te zeggen. Heb een bevestigingsmail van de cadeaus binnen ;)

16. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Ik heb gisteren ook de code gehad de mail is binnen dat het bevestigd is en maandag bel ik om het op te zeggen direct weer.

Ik heb ook een dagje uit cadeaubon van de hema en 2 kookboeken.

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaa ik heb ook meegedaan en door een foutje perongeluk 2x. heb dus 2codes dus alles 2x besteld. 2x hema bon van 10 euro. 2x dagje uit en boek van suzanne vermeer en gouden boek van fiep.
    ga nu meteen weer opzeggen :)

18. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wordt je straks niet overladen met reclame in je mail en brievenbus?
    Ze verkopen al je gegevens door aan derden normaal ..

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wat ik me afvraag, als je belt... hoe reageren ze? :p

20. Ze gaan een heeeeeeeeeeeeeeel lang gesprek met je voeren om je tóch lid te laten blijven, maar als jij absoluut op wilt zeggen, moeten ze wel natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina