Moet je geitenkaas met honing proberen, dat smaakt een stuk lekkerder vind ik. Hier: geitenkaas, olijven, haring en Franse schimmel stink kaasjes... hoe meer ze stinken doe lekkerder ik ze vind.
Shoarma, vond het er zo vies uitzien, heerlijk nu!! Saldes die je op toast doet, ohww ik walgde ervan, maar nu heerlijk, behalve de vis en sellerie salade vind ik net lekker sausjes vond ik ook niks, nu heerlijk, vooral knoflooksaus!
Tomaat Spek Hachee Augurk Tonijn Jong belegen kaas (camembert, paté en brie begin ik lekkerder te vinden)
ik heb zelf nooit iets vies gevonden "om het idee", ben heel open-minded qua eten ... hoewel, bloedworst misschien, maar dat vind ik qua smaak ook niks. maar heb wel een aanradertje voor de durfals onder ons: sprinkhaan. Ook zoiets wat de gemiddelde westere mens puur om het idee niet lust... Even bakken in de boter of olie en dan een klein scheutje honing erover. Heerlijk!
Feta Garnalen Broccolie Snert Boerenkool Zuurkool Champignons En vast nog wel een aantal dingen meer. Ik was vroeger heeeuuul kieskeurig met eten, maar nu op zich niet meer zo.
mosselen.. maar ik moet bekennen dat ik verder heel erg het motto heb: Je moet iets geproefd hebben om te zeggen dat je het niet lust... Merk hier in m'n omgeving dat mensen dingen al niet willen eten zonder dat ze het ooit geproefd hebben. En geur, zegt ook niet altijd alles over de smaak....
Feta Olijven Rode en witte wijn Schimmelkaasjes. zou er vroeger niet aan moeten denken maar nu mijn top 4 hahah Koffie lust ik nog steeds niet, probeer het regelmatig maar kan er niet aan wennen.
Volgens mij staat olijven al met stip op nummer 1!! Hier ook olijven, at ik nooit!! echt bah... maar naarmate ik ouder werd, gingen ze toch steeds beter smaken! al heb ik wel nog voorkeuren voor bepaalde olijven, vind ze niet allemaal lekker.. Zelfs zwarte olijven eet ik nu!! Mensen zeggen wel eens, dat je olijven moet leren eten, nou na dit topic te hebben gelezen, klopt het nog ook!!! xxx
O ik heb nog iets: lamsvlees. Ik moest echt aan die lammetjes in de wei denken. Op een gegeven moment toch een keer geprobeerd en nu vind ik het heerlijk! Sprinkhanen... die gaan er bij mij ook niet in. In Azie genoeg gezien in gefrituurde vorm en ze zullen vast lekker zijn, maar nee, ik begin er niet aan. Vreemd dat ik dan garnalen wel heerlijk vind en ook geen problemen heb met ze in ongepelde vorm vast te houden.
Ik vind die groene goedkope uit de supermarkt toch nog het lekkerste.. gek eigenlijk. Mijn dochter is ook helemaal gek op olijven, eet zo in d´r eentje een schaaltje leeg met een stuk of 20 olijven.
bloemkool vond ik zo stinken vroeger. Ik eet het nu 1x per week (naja, als het een beetje te betalen is dan he) Heerlijk. Verder lust ik zo ongeveer alles, behalve olijven haha
helaas het lijstje van Vroeguh is niet bepaald geslonken... maar dat is niet vanwege het idee, maar omdat ik het gewoon echt VIES vindt. Ik wilde tot een tijd geleden geen Friet/Patat Kapsalon eten... het klinkt zo smerig hihihi friet, chilisaus, shoarma of doner, knoflooksaus, sla en gesmolten kaas erover... maar het blijkt zoooo lekker
owja... toch ééntje die ik niet eet vanwege het idee: frietje kapsalon! Ben ik nou de enige die (niet serieus natuurlijk) verwacht daar afgeknipte haren in aan te treffen?!? Ik vind dat zoooooon ranzige naam.
ik lust alles , behalve zuurkool , heb het laatst weer eens geprobeerd en vind het nog steeds ontzettend smerig.