Iets vies vinden vanwege het idee, maar nu niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Vogelinnetje, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi hier ook zo één ja... Op een verjaardag laatst, zat zij ze als enige te eten... anderen hadden zoiets van: joh.. houd het schaaltje maar bij je :p

en na de verjaardag kregen we het restant nog eens mee -omdat degene die het vierden, het zelf ook niet lusten ;) .

Ik houd het overigens wel een beetje in de gaten, ben bang dat ze nogeens ontzettend aan de race gaat van die dingen als ze er teveel van eet...

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha ja dat laatste ben ik ook weleens bang voor.. Wij hebben vaak olijfjes bij het ontbijt en zet dan het schaaltje op tafel met de borden enzo. Soms ben ik dan nog even bezig ergens en bij terugkomst is het schaaltje al helemaal leeg :$. Ze kan wel altijd goed naar het toilet maar weet niet of het daarvan is :D

edit, en wat ook te grappig is: Het snoepvak in de supermarkt straal voorbij lopen en huilend op de grond gaan liggen bij de potjes olijven omdat ze NU olijven wil eten.

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    WHahahahahaha, waar ga jij boodschappen doen??? ik zou dit wel heel graag eens willen zien!!! om te bescheuren gewoon!!:p:D

xxx

Deel Deze Pagina