Ik heb een standaart schema cyclus die nooit afwijkt.. elke 28 dgn.. en dan 3 dgn ongesteld.. Mijn een na laatste menstruatie was.. 22 okt.. de dag dat ik seks had ( onveilig ) was de 10e van nov. de dag waarop ik weer ben gaan menstrueren na 1 dag overtijd te zijn was 18 okt.. Mijn menstruatie duurde nu langer.. ik had m namelijk 4 dgn.. en nu de afgelopen drie dgn bruinverlies.. met lichtroze als ik afveeg.. ===== Ik heb een gezonde dochter.. ik ben niet meer aan de pil en had met haar een soort gelijke situatie.. ik werd ongesteld.. na 5 dgn overtijd te zijn. 30 dgn later was ik weer 2 dgn overtijd.. en bleek ik 5 wkn zwanger en 3 dgn.. Mijn vraag is dus nu.. kan ik het weer zijn.. de dokter achte mijn kans al groot toen ik het haar zei voor ik ongesteld was geworden.. ( bij mijn dochter was 1x condoom geknapt 2 x onveilig gedaan.. en dus 1 op drie en ik was zwanger ) en heb zonet gebeld en ze denkt nog steeds dat ik zwanger bent. wat denkt u.. dat zou ik graag willen weten.. Vriendelijke groet.. Babylicious
Bedankt voor t reageren Nou ik weet zeker dat als ik het nu ben.. ik het bij de volgende menstruatie zou moeten zien.. Ik ga gewoon de test doen bij de dokter misschien is dat het beste en dan een week of 2 erna herhalen.. Nogmaals bedankt.. Babylicious
nou heb dus die test gedaan.. en zag dus nega staan.. terwijl ik wel de hcg in me urine zie.. althans in die urine container. alleen nog niet zoveel als dat je hebt als je vijf wkn bent.. toen had ik heel veel.. erin.. ben ik dan toch nog zwanger en decteerd de test t niet, omdat t te weinig is? En ik had vandaag alleen nog beetje lichtroze verlies.. M.v.g Babylicious.. ( voor het geval ik het bij 1 onderwerp moet houden ? ) de seks was de 10de nov j.l 18e menstruatie en weet niet wanneer dus mijn innesteling plaats vond.. en hoeveel dgn ik ben.. maar wanneer kan ik nu het beste opnieuw testen.. ? want hcg zit nie zomaar in je urine toch ?