Blaasontsteking, indalen, verstopping of vocht in je darmen, bandenpijn. Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen. Daar zijn ze voor.
Ik had deze week precies hetzelfde, heb de vk gebeld en ben langs het ziekenhuis geweest. Urine gecheckt,geen blaasontsteking.. bij mij kwam het omdat de kleine is ingedaald maar met haar schouder tegen een zenuw aanklemt.......
ik had het afgelopen weekend ook enorme pijn in mijn onderbuik en kon ook maar met moeite rechtop komen ........gisteren had ik dus een groei echo en vertelde dit aan de VK en toen ze de echo deed zei ze dat het klopte wat ik voelde want mijn meissie lag al de hele zwangerschap in stuit en afgelopen weekend dus schijnbaar gedraaid en ingedaald dus het zou goed kunnen dat de pijn bij jou in je buik komt doordat je kindje aan het indalen is .
Bedankt voor jullie reacties. De pijn is nu al veel minder, ik zal het vanavond wel horen of hij is ingedaald!
Hier precies hetzelfde! Het kan zo'n ongelofelijk veel pijn doen! Maar de gyno zei tegen mij dat het ook indalingsweeën zijn. Vind het erg vroeg, maar het schijnt te kunnen.