Eerst lang, toen kort.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Livoli, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Hallo!

Ik ga me een beetje zorgen maken, want het is erg vreemd.
    Sinds september zijn wij gestopt met de pil, maar we willen pas eind maart / begin april voor een eerste kindje gaan.

De eerste 3 rondes had ik mooi 27/28 dagen cyclussen. De ronde daarna duurde 64 dagen (!!!):$ en afgelopen ronde 21 dagen. :( Ik ben vandaag ongesteld worden op 10 dagen na eisprong. Wel ben ik zeker van een eisprong omdat ik hem goed aanvoel en laatste ronde (nieuwsgierig) ben gaan temperaturen.
    Ik zag het vanmorgen al aan mijn temperatuur, die was gelijk 0,5 lager!

Hoe kan mijn cyclus ineens van slag zijn, terwijl hij de eerste rondes wel netjes waren?
    En LF van 10 dagen is wel erg kort? :(

Heeft iemand logische verklaring of hier ook ervaring mee? :)

2. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maak je over die LF geen zorgen, die van mij is altijd tussen de 9&11 dagen. En wij verwachten ons 2e kindje 😊 Mijn arts zei dat de LF niet uit maakt, als het raak is, is het raak. Succes!

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    En... Je cyclus kan al ontregeld raken door bijvoorbeeld stress.

4. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    11 maart is er een bruiloft waar ik ceremoniemeester van ben! Dus dat brengt al eventjes wat stress met zich mee.. Maar misschien dat het daar door komt dus?
    Nou, dan ga ik me geen zorgen maken verder! :)

Bedankt!

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben door stress wel eens helemaal niet ongesteld geworden.. Toen had ik lichtelijke paniek aangezien ik 18 was destijds. Zwangerschapstesten nega. Uiteindelijk zelfs soa testen en uitstrijkje gedaan. Was allemaal niks. Kwam het door de stress.
    Dus zou me inderdaad niet druk maken. Tenzij het over een aantal maanden nog steeds heel onregelmatig is. Dan zou ik even een praatje maken met je ha.

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    sommige lichamen zijn wat van slag van het stoppen met de pil. Die hele lange maand kan het zijn dat je toen geen eisprong hebt gehad. Ook dit kan eens voorkomen en is onschuldig. En met onregelmatige cyclussen en een LF van 10 kun je prima zwanger raken zoals je kunt zien aan mijn onderschrift. Deze cyclus zou anders 22 dagen hebben geduurd

7. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Hartstikke bedankt!

En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina