Heerlijk de dag met koffie beginnen tot enkele weken geleden. Ik vind het ineens echt niet meer lekker. Drink het nog steeds elke ochtend maar lekker vind ik het niet meer. We hebben senseo en dolce gusto. Vind beiden ineens vies. meer suiker, minder suiker, meer melk, minder melk, met of zonder koffie caramel siroop. Niks werkt. Ik genoot er zoveel van. Ik blijf het stug doordrinken in de hoop dat ik het weer lekker ga vinden Hebben jullie dat ook met sommige producten?
Nou, er was een tijd dat ik graag shotjes sambuca en goldstrike tot mij nam tijdens stapavondjes, helaas heb ik me daar ziek door gedronken en als ik nu alleen al die geur ruik... Bleeh.
Wel tijdens mn zwangerschap dat ik ineens een afkeer had voor gekookte eieren terwijl ik dit heel lekker vond. Ook als ik ziek ben lust ik bepaalde dingen niet meer. Of als ik het heel vaak heb gegeten/gedronken. Helemaal spontaan iets niet meer lusten is me nog niet overkomen
In mijn puberteit heb ik eens een tijd gehad dat ik heelveel bicky burgers at. Veel teveel. Ineens kon ik het niet meer zien of ruiken en heb ik het een jaar of 2 niet meer gegeten. idem met worstebroodjes
Ik moest ook meteen aan mn zwangerschap denken! Kreeg geen enkel vlees meer naar binnen. De geur alleen al maakte me misselijk! Buiten mijn zwangerschap is het me niet overkomen. Ben je toevallig niet zwanger ?
Haha nee! Maar heb mezelf dat wel wijsgemaakt. Negatieve test. misschien dat het daaraan ligt? Had echt zwangerschapssymptomen. Sinds ik die test heb gedaan zijn ze allemaal verdwenen Buiten mijn koffie dus
Ik ken het ook alleen van zwangerschap (geen chocola meer lusten, wel goed voor de lijn) Maar kan ook komen door bijv problemen met je geur of met je tong. Alleen zou ik het dan bij meer producten verwachten als alleen bij koffie.
Hmmm zwangerschapswens? Gestopt met de pil oid? Misschien ontwenning van van anticonceptie? Ik roep maar wat Ik had dat namelijk heel erg met het ontpillen! Om gek van te worden...
Lasagne. Niet zozeer dat ik de smaak niet lekker meer vind, maar dat je al die kleine stukjes vlees afzonderlijk van elkaar in je mond voelt.. Gruwel. Ik probeer het af en toe nog wel, vind het zo jammer..
Ik had het niet zozeer met eten maar met parfum! Ik was altijd weg van Dior addict (zo'n donkerblauwe fles met gouden knop bovenop). Ik wissel altijd een beetje met parfum dus toen mijn laatste op was ging ik naar de parfumerie. Ik ruik altijd even aan de testers en besloot dat ik toch weer voor de Dior wilde gaan (die beviel immers altijd goed). Nou, ik ruik: ga compleet over mijn nek :s. Nog nooit zoiets vies geroken! Weet niet wat het is...
Kippensoep. Daar kon ik voorheen liters van op. Na de zwangerschap word ik al misselijk als ik het ruik. Verder ben ik ineens DOL op spruitjes.. Dat is nu mijn favoriete groente.
Voor mn zwangerschap kon ik prima genieten van een lekker biertje, maar nu vind ik het echt niet meer te zuipen,.
Sinds ik zwanger ben geweest van mijn dochter vind ik risotto opeens zo vies. Als ik er al aan denk kan ik al kokhalzen. Terwijl ik het ervoor geregeld at omdat ik het zo lekker vond. En droge worst vind ik niet meer zo lekker. Teveel van gehad.
Tijdens mijn zwangerschap had ik dit met eieren? Ik rook op meters afstand of iemand dit aant eten was pohh royaal over de nek iedere keer... Na de bevalling nergens last meer van
Tijdens mijn zwangerschap koffie en kaas... alleen bij de gedachte moest ik al kokhalzen. Koffie is nu weer lekker maar van de kaas kan ik nog steeds niet genieten.
Sinds mijn zwangerschappen ben ik heel kieskeurig geworden met eten. Vooral ei hou ik niet meer zo van. Voor mijn zwangerschappen vond ik het heerlijk, een broodje ei. Maar nu word ik er echt niet meer warm of koud van.