iets wat je altijd heerlijk vond ineens vies vinden.

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Komkommer. Vooral als het grof gesneden is. Kleine stukjes door een salade gaat wel, maar gewoon komkommer wegeten zoals vroeger, bah!

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Hier ook. Maar pas na m'n tweede zwangerschap. Vind het echt niet meer te drinken.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Loempia's. Vond ze altijd erg lekker, maakte ze zelf en had net een succesrecept gevonden. Heerlijk gegeten, die avond kotsmisselijk en hartstikke ziek geworden. Niet van de loempia's, want de andere familieleden hadden nergens last van, gewoon een buikgriepje waarschijnlijk. Maar sindsdien....eerst kon ik echt geen loempia meer zien of ruiken zonder misselijk te worden. Nu heb ik dat niet meer maar ik heb er absoluut geen zin of trek meer in.

4. Apart

Apart Actief lid

19 apr 2015
    125
    0
    0
    Nederland
    filet american, ik kon er eerst echt lekker veel van eten, toen ik zwanger werd moest ik er niet aan denken en nu 1.5jaar later ook écht niet! best gek, ook als ik het zie zou ik het niet meer op me brood kiezen :D

5. Amare

Amare Niet meer actief

Spareribs! En ik kan superlekkere maken, maar vlak daarna flink ziek geweest (een gewone buikgriep) maar aangezien de spareribs als eerste naar boven kwamen, blijf ik het daar mee relateren😁

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Vorig jaar lustte ik opeens geen gember meer. Maar dit is weer goed gekomen na mijn zwangerschap:D

7. Islah

Islah Niet meer actief

En zonder vlees?

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Jup hier oom ineens smaak veranderd met twee producten die ik echt lekker vond...

Namelijk: filet americain (ik word nu echt al misselijk bij t idee...serieus...geen idee hoe dat kan)

En gerookte zalm....yuk...paar x geprobeerd maar zelfde als filet....ik word er echt misselijk van...

Vraag me wel af hoe zoiets kan plotseling....wel alletwee ontstaan na mijn derde zwangerschap...

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Tijdens mijn zwangerschap ging ik bijna over mijn nek van linzen. Heb dat tot nu toe ook niet meer aangeraakt.

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Beetje een ander verhaal, maar ik heb dat ongeveer tien jaar geleden na een hersenschudding heel erg gehad. Ik vond opeens veel eten echt raar, alsof ik een alien was en alles voor het eerst zag. Aardappelpuree? Hoe kun je zulke zachte meuk nou eten? Brood? Dat plakt zo in je mond. Ik was al niet zo'n makkelijke eter, maar hiermee werd het echt erg! Wilde alleen nog van die Lu crackertjes eten, iets dat hard voelde in je mond, waar je echt op kon kauwen. Gek he?

Maar iets meer 'normaal' heb ik het met falafel gehad. Ik heb een zomer lang zó veel falafel gegeten dat ik er op een gegeven moment gewoon misselijk van werd en het echt niet meer wilde. Laatst toch maar weer eens geprobeerd en het is wel lekker, maar het heeft toch een gekke 'bijsmaak' nu haha.

Enne, ergens op uitgegeten zijn, heet dat toch? Volgens mij niet zo gek :)

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Oh, dit heb ik met Cola Berenburg. Holy moly. Dat krijg ik mijn mond niet eens meer in, haha!

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ja, best veel dingen hier.

Natuurlijk in de zwangerschappen dingen, maar dat ging over.

Maar nu vind ik opeens gebakken paprika niet meer lekker, gegookte wortelen waren voorheen gewoon lekker en ineens smaken ze me niet meer. Cup a soup/bouillon, ik moet er niet meer aan denken zo'n zoutig drankje. Filet american vond ik vroeger lekker en opeens toen niet meer. Gerookte zalm in fases, soms word ik er opeens misselijk van.

13. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dit heb ik gehad met appeltaart. Een keer op de basisschool gemaakt en daarna heel ziek geworden(ook buikgriep). Heb heel lang geen appeltaart gegeten.

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Cola! Na mijn eerste zwangerschap vind ik dat ineens niet meer te hachelen!

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Choco op brood. Ik at vroeger - als kind - bijna niets anders op mijn boterham.
    Nu vind ik het echt maar niets meer. Brood is er zo "droog" door.
    Ik ben nochtans wel gek op chocolade.

En spinazie at ik vroeger ook graag ... De laatste tijd vind ik het echt niets meer. En aangezien ik meestal kook, staat het dus gewoon niet meer op 't menu.

16. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Sex. Nu als 40 plusser vind ik het beduidend minder 'heerlijk' dan vroeger. Ik knip liever mijn teennagels...

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind broccoli echt niet meer te vreten na mijn laatste zwangerschap. Maar ik heb het ook andersom. Voordat ik zwanger was van mijn dochter vond ik zoute haring echt zo smerig. En sinds die zwangerschap vind ik het echt heerlijk!!

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Oh dan vooral tequila alleen die geur al...

Chocolade pasta op brood, het smaakt me totaal niet meer
    En bepaalde vis soorten kan ik niet meer zien haha

19. Logan

Logan Niet meer actief

Broodje bapao. Echt smerig vind ik dat, toen ik jong was werd ik er dolgelukkig van.

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    😂😂😂

Deel Deze Pagina