Ik ben bang dat mijn vader dit jaar zijn laatste vaderdag zal beleven. Hoop dat ik hem de kaart wel kan geven en hij hem mag lezen en weet dat ik van hem houdt.
slik... wat een mooi verhaal... wat vreselijk als je moeder is overleden. Ik kan de mijne echt nog niet missen... knuf meid!
Jeetje. Wat verdrietig.. Mooi stukje, mooi geschreven. Ookal is het zo verdrietig.. het is ergens ook wel heel mooi. Ze heeft je gehoord zeg je, dat gevoel is toch het belangrijkst.
Ik heb net jouw openingspost geopend en de tranen biggelden direct over mijn wangen en nog steeds. Mijn moeder heeft op zeer vroege leeftijd (53) Alzheimer gekregen, en hoewel ze er nu lichamelijk nog is, is er nog maar weinig over van de persoon die ze was. Ze was mijn grootste vertrouwenspersoon en klankbord. De persoon die ik het allermeest vertrouwde en al lang vreselijk mis. Een heel indrukwekkend stukje van je, emotioneel, verschrikkelijk en tegelijk ook heel mooi.
Heel mooi geschreven. Ik weet zeker dat jouw moeder ontzettend trots op je is dat je het toch hebt voorgelezen, ook al was ze er niet meer zelf bij. Ze heeft het vast gehoord.