Wie weet een goede epilator die op accu werkt?? ik ben al tijdje op zoek maar meeste werken met snoer of zijn erg duur dus vandaar haha
Ik heb zelf meerdere epilators gehad, alleen geen van alle deden het werk dat ze zouden moeten doen. Helaas. Ik hou het ouderwets bij scheren xxx
voor je benen en andere plekken??? ik ga al gillen bij de naam! koop niet die van de blokker (zon handige witte kleine), die deed zoooooo'n zeeeer
Philips! Kan met en zonder adapter en er zit er eentje apart bij voor bikinlijn en oksels. Doet het echt goed en heeft voldoende batterij om een paar keer te gebruiken en blijft even sterk ontharen als je 'm van de stroom afhaalt.
Ik heb deze: Silk-épil 7 epilators - Braun Superfijn en mee te nemen onder de douche, waardoor het epileren ook minder pijnlijk is. Wel prijzig, maar ook echt goed. Had nog een hele oude en heb onlangs deze gekregen. En echt, deze doet veel minder pijn, terwijl ik het epileren toch echt wel gewent was, dacht ik.
ik heb vroeger 1 keer die van me moeder stiekem gepikt.. nou heb het geweten hoor.. zat ongeveer zo ai ai ai zeg wat deed dat pijn.. nu kan ik er om lachen maar toen even niet nooit meer hier dus