Epilator

Discussie in 'De lounge' gestart door Hinata, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Wie weet een goede epilator die op accu werkt??
    ik ben al tijdje op zoek maar meeste werken met snoer of zijn erg duur dus vandaar haha

2. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Ik heb zelf meerdere epilators gehad, alleen geen van alle deden het werk dat ze zouden moeten doen. Helaas.
    Ik hou het ouderwets bij scheren ;)

xxx

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    voor je benen en andere plekken??? ik ga al gillen bij de naam! koop niet die van de blokker (zon handige witte kleine), die deed zoooooo'n zeeeer

4. vive2

vive2 Fanatiek lid

Philips! Kan met en zonder adapter en er zit er eentje apart bij voor bikinlijn en oksels. Doet het echt goed en heeft voldoende batterij om een paar keer te gebruiken en blijft even sterk ontharen als je 'm van de stroom afhaalt.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb deze:
    Silk-épil 7 epilators - Braun
    Superfijn en mee te nemen onder de douche, waardoor het epileren ook minder pijnlijk is. Wel prijzig, maar ook echt goed. Had nog een hele oude en heb onlangs deze gekregen. En echt, deze doet veel minder pijn, terwijl ik het epileren toch echt wel gewent was, dacht ik.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb vroeger 1 keer die van me moeder stiekem gepikt.. nou heb het geweten hoor.. zat ongeveer zo:$:$ ai ai ai zeg wat deed dat pijn..

nu kan ik er om lachen maar toen even niet nooit meer hier dus

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hier die van Braun,
    ideaal!

8. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    welke van de braun en welke van de philips? zijn nogal veel verschillende in haha

Deel Deze Pagina