Ik heb altijd een aardige voorraad testen in huis en vind het leuk om soms iets te vroeg te testen.... nou zie hier het resultaat!! Volgens mij een vette indroger. (zag wel licht wat binnen de 5 min, maar zit ongeveer 5 dagen voor nod)
Haha... leuk jullie reacties! Maar denk echt dat het een indroger is hoor!! Is toch echt veel te vroeg!!
Geloof vorige week maandag/dinsdag (was wel laat met m'n ovulatietesten... normaal heb ik hem pas 4/5 dagen later.....) Tsja... ik geloof d'r zelf in ieder geval niet in!!
tja dan is het wel vroeg, misschien toch eerder je ei gehad? zou het nog een keer proberen over 2 dagen iig
ik testte ook positief 5 dagen voor NOD. Ben nu 8 weken en een beetje zwanger. Ik hoop dat ze bij jou ook oplopen
Over twee dagen nog eens testen, al dan niet met een digitale cb met weken indicator. Maar ik denk ook positief hoor! Voorzichtig gefeliciteerd
Zo jullie zijn nogal positief gestemd! Nou ja, ik zal er morgen nog eentje doen. (ook al heb ik het idee dat je echt niet 5 dagen van te voren zo'n zwangerschapstest kunt hebben.....)
Ik had bij mijn miskraam of bij Lisa 4 dagen voor m'n nod ook een heel duidelijke test! Dus het kan best
Biny : ik vind het gewoon leuk om af en toe een test te doen als m'n nod een beetje in de buurt is! (gewoon ongeduldig......) Maar in m'n hoofd zit dan eigenlijk al dat het helemaal niet positief kan zijn...
Dus eigenlijk test je omdat je stiekem hoopt dat hij positief is... En dan is hij positief en dan roep je heel hard nee dat kan niet.... Komt echt over als een gevalletje aandacht... Sorry Maar voorzichtige gefeliciteerd
BIny : jeetje wat een reactie! Volgens mij staat er DUIDELIJK dat ik denk dat het ECHT een indroger is! Ik wilde het meer laten zien in de trant van indrogers kunnen ook heel duidelijk zijn! Jammer zeg!
Een indroger is grijs, deze is roze. Geloof het of niet, maar volgens deze test ben je zwanger. Gefeliciteerd