Ieuw! Vieze buren

Discussion in 'De lounge' started by Mamasu, Jul 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Wel grappig, wat een verschillende reacties! Wordt duidelijk heel verschillend over gedacht.
    Ik vond het trouwens ook wel een goed idee om met een zak chips voor het raam te gaan staan kijken met mijn duim omhoog! Misschien toch onthouden, mocht het nog een keer gebeuren....

2. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    je kan het ook filmen en dan naar geenstijl zenden ofzo :p kunnen die daar weer een maand over bakkelijen omdat ze het niet van de site willen halen :p

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat klinkt allemaal heel erg herkenbaar ! Onze overburen zijn van die mensen die er warschijnlijk op kicken als andere mensen hun bezig zien.... Ik heb nu al 4 x meegemaakt dat ik naar buiten keek en dat ik haar achterstevoren op de bank zag zitten met hem erachter, en maar tekeer gaan, gatverdarrie ! Doe dat even of met de gordijnen dicht of op een plek waar niemand dat kan zien....

Anyway, wij gaan van het weekend verhuizen en dan hebben we gelukkig geen overburen meer :) :) :)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    haha vind dit wel een leuk topic die reaties van jullie haha. ik weet niet hoe ik zou reageren maar het lijkt er inderdaad op dat ze er op kicken dat je kijkt. om er nou met een zak chips voor de raam te gaan zitten op een klapstoeltje daar moet je wel lef voor hebben en dat is echt niks voor mijn al vragen ze zelf om die reacties, ik zou heel vlug de gordijnen dicht doen als ik een stelletje bezig zou zien en pas na 1 uur open maken om er zeker van te zijn dat ze niet meer bezig zijn (tenzij het supper atleten zijn met veel energie , ga niet de helle dag met gesloten gordijnen zitten)

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, ik ga niet mn gordijnen dichtdoen voor hen!
    Mezelf een beetje opsluiten omdat zij het zo nodig voor het raam willen doen. Ze gaan hun gang maar, ik heb wel wat anders te doen...

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    :) Ik moet er stiekem om lachen :)

Snap dat je dat absoluut niet wilt zien!
    Ik zou t van zowel hetero als homo stellen niet willen zien!
    Misschien een idee om als ze in de avond gordijnen dicht hebben een broefje in de brievenbus te doen bij ze en er in te zetten of ze in het gevolg even de gordijnen dicht willen doen of uit het zicht willen gaan zitten zodat de rest niet hoeft mee te genieten van hun liefdesspel
    Dat zou ik doen iig!

7. Niet meer actief

pfff zou me hier echt niet aan storen,als je dat niet wilt zien dan kijk je toch niet, zo denk ik dan..

En vies, nee vind homo;s nou echt niet vies, ze doen precies hetzelfde als wat wij doen en dat is : sex!
    Is dat nou vies?

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahahahaha denkn iet dat het zo vies is anders was deze site er niet ahahaahha :) ;)

9. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Ja ik zou er niet naar kijken...Maar wat ik dan wel kwalijk vind is dat er waarschijnlijk ( denk ik ) ook kinderen daar voorbij lopen, die dat ook zien. En kinderen vinden dat vaak interresant. Dus vind dat die mensen toch wel hun verstand kunnen gebruiken en dan even de gordijnen dichtdoen of naar oven gaan.

xxx

10. Niet meer actief

hoop ten eerste niet dat ze in de oven stappen, maar je zal vast wel boven bedoelen ;)
    En ik heb als kind zijnde ook wel vaker mensen zien sexen, krijg je als je vlak bij een park woont, en nah heb er niks aan over gehouden hoor, sterker nog ik geniet ervan om zelf ook te sexen hihi :D

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Dan moet je wel de topic goed lezen natuurlijk... Ik heb allang aangegeven dat het me geen bal uitmaakt of er mannen/vrouwen/een combinatie van beiden voor het raam zit te sexen. Het waren in dit geval gewoon toevallig 2 mannen! Als er weet ik veel wat voor andere combinatie voor het raam had gezeten, had ik precies hetzelfde gereageerd... Het gaat mij erom dat ik er niet op zit te wachten dat mijn overburen op klaarlichte dag voor het raam de liefde zitten te bedrijven....

Sommige dingen moet je naar mijn mening gewoon ergens doen waar niemand anders het hoeft te zien.

En ik ben het inderdaad ook eens met wat Debby18 zegt. Ik vind al helemaal niet dat kinderen daarmee geconfronteerd zouden moeten worden.

12. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Hhihi het was inderdaad BOVEN en niet oven... :) ;)

xxx

13. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik zou ook gaan kijken :)
    ach joh, maak me daar niet zo druk om, ben zelf ook niet altijd heilig

14. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,072
    3,863
    113
    Mijn zus woonde in een appartementencomplex en elke ochtend werden ze vroeg wakker van allerlei sexgeluiden. Maar dan zo'n hard, gegil, gehijg, gekreun. Alleen heeft het even geduurd voor ze erachter waren wie het waren. Ze hebben een briefje door de brievenbus gedaan of die mensen wat 'zachter' konden sexen, zodat tenminste niet uit hun slaap gegild werden. Het hielp wel!
    Achteraf hadden ze het er met de andere buren over, iedereen bleek al steeds te zitten gissen uit welk appartement het nou kwam en dachten ook allemaal van elkaar dat ze het waren :) .

15. Niet meer actief

mijn fout natuurlijk want de titel van je topic heet: ieuw vieze buren...
    sorry dat ik de titel las, heel fout van me dom dom dom... :(

16. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

Jul 2, 2006
    406
    1
    0
    waren het knappe mannen? hahaha!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

:eek: Dat is wel heel erg hoor! :) :) ;)

18. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Dat vroeg ik me ook al af! :)

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Tja, een topic bestaat nou eenmaal vaak uit iets meer dan alleen een titel...

20. Niet meer actief

hahahahah ik zie nou nooit zoiets he.........sensatie ontbreekt in deze scootmobiel wijk :rolleyes:

Share This Page