Ik had vroeger een vieze buurman... Die vond het leuk om voor 't raam te gaan staan, meneer was naakt en was met z'n "gereedschap" aan 't spelen... Niet een keer, maar dagelijks... Ook niet iets waar je op zit te wachten, net als sexende mensen overigens. Iedereen doet het, maar ik hoef 't niet te zien. Als ik daarvoor in de stemming ben dan huur ik wel een filmpje!
ach wat jou betreft, gewoon je ogen op je lappie houden wat dat betreft..... maar ja er is een maar, als jij het kan zien, kunnen kinderen het ook zien, en dat is weer iets ander vindt ik, lijkt mij niet meer dan normaal dat daar normaal over gesproken kan worden.... als dat mij zou overkomen, zou ik gewoon aanbellen en tegen ze zeggen dat het me geen bal uit maakt wat zij binnenshuis doen maar dat ik niet graag zie dat mijn kinderen dat soort dingen zien en of ook gaan uitproberen voordat ze daar de leeftijd toe hebben..... kan me niet indenken dat zij daar maling aan hebben, en in het vervolg misschien de gordijnen dicht doen, of een ander plekje in huis opzoeken waar ze ongegeneerd hun gang kunnen gaan... succes
aanwijzingen geven! Ik kan me daar niet aan ergeren, hoor. Het is hun eigen huis en ik zou niet eens kunnen zeggen dat ze erop kicken dat n ander hen in de weer ziet. Welnee, die hebben gewoon andere dingen aan hun hoofd.
zoals ik je verhaal lees, zag jij twee mannenhoofden, die de indruk gaven meer te doen dan gezellig bij elkaar op schoot te zitten. Dus je hebt geen geslachtsdelen of dergelijke gezien. Laat ze dan lekker hun gang gaan. En wat betreft dat zoenen wat je wel kon zien. Als mensen trouwen mag er gezoend worden, maar daarna thuis niet meer. Ik zou zeggen, leven en laten leven. Je hebt niks onbehoorlijks gezien.
Geslachtsdelen... Nee gelukkig niet zeg! Dat moest er nog bij komen. Zonder dat heb ik ook al meer gezien dan me lief was. Maar goed, niet iedereen hier hoeft het met mij eens te zijn hoor. Daar is het ook een forum voor. Als een ander zich niet stoort aan zoiets, prima. Ikzelf vind datgene wat ik heb gezien wel te ver gaan.
misschien hebben ze helemaal niet gedacht aan het feit dat iemand hun zou kunnen zien ennuh...... je kunt ook niet bij andere mensen naar binnen gluren misschien denken ze nu van jou wel 'ieuw, perverse gluurster'
.... Ik zal voor alle duidelijkheid dan nog 1 keer herhalen dat ik de gordijnen heb dichtgedaan zodra ik het zag.... En ik had er niet bepaald een verrekijker bij nodig ofzo hoor. Maar goed, I rest my case verder.
nou nou, het was een grapje, leek me dat het toch wel duidelijk overkwam. maar als dat niet zo was: sorry.
hihi moest wel even lachen hoor! Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten,maar zoals al gezegd word, eigenlijk heb je niks onbehoorlijks gezien.. Ik zou denk ik als ik ze tegenkom even vragen of t lekker was
Ik zou aanbellen en hen een kadootje aanbieden. Nl een stuk stof zodat ze dit voor t raam kunnen hangen. Als ze zeggen dat ze al gordijnen (oid) hebben, vraag je waarom ze die dingen dan niet gebruiken?!
Nou, daar zou ik me ook niet aan irriteren hoor. So what dat een kind een zoenend stel ziet? Is toch niet vies ofzo? Ik zou trouwens aanbellen en vragen of ik mee mag doen..... Is toch de ultieme vrouwendroom?
Ik lees net je bericht nog een keer na, en volgens mij suggereer je dat je ze bezig hebt gezien? Dan wordt het verhaal natuurlijk heel anders, want dat hoort een kind natuurlijk niet te zien!