Ieuw, wat is dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door blondi, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36

Hahaha, zou wat zijn, Henriƫtte in een andere zak :D

Ik ben heel benieuwd wat je als reactie krijgt nadat ze Henry onderzocht hebben!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tja ik heb bij verschillende fabrieken gewerkt (oa bij hero en waar de guldenkrakeling vandaan komt) en ongedierte hou je gewoon weg niet tegen het diepte punt was toch wel ergens dat er een muis in de ton viel die werd eruit geplukt en de rest werd verwerkt ik heb maanden lang dat product niet gegeten

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wat ik me af vraag?.... Zou de AH het nou echt laten weten als Henri een muis is.... ehhhh was? Of zouden ze zeggen dat het bij nader onderzoek toch niets bleek te zijn. Natuurlijk best wel slechte reclame, in diezelfde fabriek wordt misschien wel AH worst gemaakt ;) Bleghhhh

Ben benieuwd!

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik weet niet wat ik vreemder vind.....het schepsel op de foto's of het feit dat jullie mafkezen het een naam hebben gegeven :$:$

:D

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.626
    14.212
    113
    Vrouw
    Denk niet dat je van de AH of fabrikant veel gaat horen. Nog geen 2 maanden geleden trof ik een kakkerlak aan in de aardbeienjam (wel een dode gelukkig). Heb contact opgenomen met de winkel (aldi) en daar mocht ik het product en de kakkerlak komen brengen. Kreeg van hun heel netjes een bos bloemen, doos bonbons en een nieuwe pot jam. Zij zouden de fabrikant contact op laten nemen met mij. En jawel na een week of 3 kreeg ik een brief waarin ze het hele productieproces uitlegde en waaruit eigenlijk bleek dat ze niet begrepen hoe het kon, ook kreeg ik 4 potten nieuwe jam... Kortom vanuit de winkel die er niets aan konden doen kreeg ik meer 'schadevergoeding' dan vanuit de fabrikant.

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha, wat een topic is dit geworden.

Ik zou hem overigens niet nat maken. Straks vermenigvuldigd het (ik denk nu aan the gremlins)...

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

:d:d:d

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah:D

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ook in ons voedsel MOGEN beestjes zitten lees dit maar eens over de toegestane hoeveelheid en soort:
    insecten in voeding

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ieuwwww

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    OH BAH!!! Dit vind ik zoooo smerig nu ik het weet brr

12. Keeley

Keeley Niet meer actief

Haha eet smakelijk! :$

Weet je al wat het is? Of eigenlijk was?

Deel Deze Pagina