Hahaha, zou wat zijn, Henriƫtte in een andere zak Ik ben heel benieuwd wat je als reactie krijgt nadat ze Henry onderzocht hebben!
tja ik heb bij verschillende fabrieken gewerkt (oa bij hero en waar de guldenkrakeling vandaan komt) en ongedierte hou je gewoon weg niet tegen het diepte punt was toch wel ergens dat er een muis in de ton viel die werd eruit geplukt en de rest werd verwerkt ik heb maanden lang dat product niet gegeten
Wat ik me af vraag?.... Zou de AH het nou echt laten weten als Henri een muis is.... ehhhh was? Of zouden ze zeggen dat het bij nader onderzoek toch niets bleek te zijn. Natuurlijk best wel slechte reclame, in diezelfde fabriek wordt misschien wel AH worst gemaakt Bleghhhh Ben benieuwd!
Ik weet niet wat ik vreemder vind.....het schepsel op de foto's of het feit dat jullie mafkezen het een naam hebben gegeven
Denk niet dat je van de AH of fabrikant veel gaat horen. Nog geen 2 maanden geleden trof ik een kakkerlak aan in de aardbeienjam (wel een dode gelukkig). Heb contact opgenomen met de winkel (aldi) en daar mocht ik het product en de kakkerlak komen brengen. Kreeg van hun heel netjes een bos bloemen, doos bonbons en een nieuwe pot jam. Zij zouden de fabrikant contact op laten nemen met mij. En jawel na een week of 3 kreeg ik een brief waarin ze het hele productieproces uitlegde en waaruit eigenlijk bleek dat ze niet begrepen hoe het kon, ook kreeg ik 4 potten nieuwe jam... Kortom vanuit de winkel die er niets aan konden doen kreeg ik meer 'schadevergoeding' dan vanuit de fabrikant.
haha, wat een topic is dit geworden. Ik zou hem overigens niet nat maken. Straks vermenigvuldigd het (ik denk nu aan the gremlins)...
Ook in ons voedsel MOGEN beestjes zitten lees dit maar eens over de toegestane hoeveelheid en soort: insecten in voeding