Vork daarna weggooien, dat wel haha. Maar ik sluit mij aan bij: pulken, pulken, pulken Zie nu een stadion vol vrouwen voor me die dit scanderen naar TS haha
Misschien heeft de gene die het zakje dicht maakte net een handje popcorn gepakt en is er daar eentje ingevallen ?? Nee ik zou het echt niet weten
Minstens zo goor dit! Misschien nog wel erger, die maden leefden en zaten door je keuken heen. Oh jakkes, ach 1 voordeel, die hoef je niet te ontleden om te ontdekken wat het is haha
Nee het is hard. Het is echt walgelijk, hij ligt hier naast me, Henry het vreemde schepsel Die maden vind ik toch ook wel megaranzig.. die leven nog!! Dit niet meer als het goed is
@butterfly: en bedankt he! net een vers pak gekocht (overigens doe ik dat al met enige regelmaat zo'n jaar of 15 zonder problemen gelukkig) oh voor de liefhebbers van dit soort lol trouwens.. bijvoorbeeld deze: Koelman.com – Koelman mailt met Glorix (maar ik zou ook zeker de brandbrieven aan duyvis en axe niet overslaan )
jah ze posten allemaal zo snel whaha maar ziet er Ranzig uit, zie wel een ruggewervel...zal toch niet zijn dat ze serieus vroeggeboren of doodgeboren hondjes erin doen das zielig...leuke naam trouwens Henry
Ik heb even gogoogeld op foetus puppy, en ik moet zeggen dat het wel erg overeenkomt hoor, dezelfde houding en die grootte. Ieuw, hoop niet dat dat het is, maar wat zit er dan allemaal door hondevoer heen joh? Ik zou dat niet weten aangezien ik niet in het bezit ben van een trouwe viervoeter.