Ieuw, wat is dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door blondi, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Ik denk dat het een muis of rat is.

Dames er worden echt geen honden en katten verwerkt tot honden of katten voer. Dat is verboden. Dooie honden en katten gaan naar de destructie en worden verbrand.

In honden en katten voer zit afval vlees van rund, kip , schaap enzovoorts. En een hoop vulmiddelen zoals bietenpulp en granen.

Maaien in het voer komt door de vet vlieg, das een motje en die boort dwars door de verpakkingen heen en legt eitjes in die verpakkingen , thuis komen die eitjes uit en dan heb je maaien. maar als je die goed bestudeert dan zijn het net rupsjes.

( en dat weet ik omdat ik jaren voor een honden voerfabrikant heb gewerkt)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik denk nu toch ook een muis of rat, zie ik nou ook nog oren zitten of heb ik een grote fantasie ?
    Ik zit 10 min te kijken dus ik zie er inmiddels vanalles in

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    snap dat je t bij een hoger geplaatst iemand wilt hebben. maar hun hebben misschien wel een tel van t hoofdkantoor. kan t ook nog aan mn man vragen of hij contact gegevens heeft van de ah?? hun zijn een grote klant bij waar mn man werkt dus wie weet?

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    en ze kunnen je echt niet wijs maken dat t een erwt zou moeten zijn. die bevatten namelijk geen ruggengraat en botjes dacht ik:p

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    dit is t nummer van ahold. albert heijn valt onder hun. net als etos en gall & gall . je kan t proberen

+31 88 659 9111

succes!

6. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Het is écht wel een dier, ik denk ook aan een muis/rat.

Lijkt misschien wel op een hondenpuppy, maar het lijkt me niet dat dat in hondenvoer zit, aangezien dat als je hond dood is en je laat het achter bij de da, deze verbrand word tegelijkertijd met andere dieren.
    Of is de crisis zo erg dat de da ze verkoopt aan bedrijven voor hondenvoer hahaha

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja ik denk dat je vooral bij de fabrikant moet zijn en niet bij de winkel.

die denkt dan... "tja, shit happens" en stuurt je een nieuw pak brokken :)

deden wij ook altijd.. zalm uit blik en elke week kwam er wel een blik retour met de melding "er zit glas in mn zalm".
    dat was dus geen glas.. maar zoutkristal :)
    dus wij stuurden dan structureel een papiertje met uitleg toe.
    inclusief hoe je het verschil kunt zien...
    en daarbij ook een klein voorraadje etenswaren uit het magazijn.
    niet perse zalm want we verkochten ongeveer alles wat je in een blik kunt stoppen.

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whaha ik las een muizenkeuteltje.. ik keek nog eens en dacht damn meid, wat denk jij dat ze reuze muizen hebben??
    Daarna mn ogen eens bijgesteld en nog een keer geprobeerd.. skeletje komt al beter overeen, wat.. vies..

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Maar een muis of een rat hoort er ook niet in te zitten toch? Of is dat iets wat zo af en toe gewoon gebeurd?

hahah Nora, een megamuis :D

Bedankt voor het telefoonnr Susanne!

Ik ga zo naar een vriendin, dan kom ik langs die AH, misschien dat ik even naar binnen wandel en kijk wat de manager te zeggen heeft.
    Ik laat het jullie nog weten!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    OMG, lig ik hier met mijn salmonella deze foto te bekijken.. ieeeew!!!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien dat er in die fabriek, jakkie, een muis of rat rondliep en dat dat beest per ongeluk in een machine terecht is gekomen?

Waarom lees ik dit eigenlijk? Ben al kotsmisselijk door de zwangerschap....

12. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Omg, wat is het in vredesnaam??? Smerig is het zeker!! Erg dat ik gewoon zo gefascineerd ben door deze ranzigheid dat ik heel het topic door gelezen heb én de foto heb vergroot :( Ik denk inderdaad ook dat het een rat is.

Ik ben heel benieuwd wat AH hier mee gaat doen!

13. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieeeeeeeuwwwwwwwwwww....:$

14. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Precies wat je zegt ja,het lijkt echt op een rat!
    Eerst zou ik zeggen dat het een foetus van een hond was,maar op de laatste foto zeg ik een rat!
    Misschien is die levend in de doos beland,en door het gewicht vd brokken geplet en langzaam gestorven????

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    maar dan had t beestje er al heel lang in moeten liggen aangezien er geen huid en haar meer op zit:(

ben erg benieuwd maar als ik zo die verhalen hoor over de ah hoe t in hun eigen slachterij eraan toe gaat dan vind ik dit niet zo vreemd meer al worden honden en kattenvoer ergens anders gefabriceerd dan vlees voor de mens vermoed ik zo

16. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Inderdaad er hoort geen muis of rat in het voer terecht te komen. Het kan een keer gebeuren maar een honden voer fabriek moet ook vrij zijn van ongedierte. En de brokken zou ik niet meer geven aan je hond. En ik zou met je klacht naar de filiaal manager gaan en vragen naar wie je het pak en "muisrat" heen kan sturen.
    Ik zou het niet daar afgeven dan hoor je er niks meer van, of je moet erachter komen waar het AH merk voer geproduceerd wordt, er zijn een aantal fabrikanten die ook onder private label produceren. En helaas kan ik daar je niet bij helpen.

17. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    Ben heel erg benieuwd naar wat het is en wat de reactie is van degene naar wie je je klacht gedaan heb. getsie zeg.

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Niet alles gelezen..
    Maar dit lijkt op een puppy! :(

Wat zielig en vies... word er helemaal naar van..

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ohjee iewl!

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Jij bent natuurlijk extra bang gezien je nick :)

Deel Deze Pagina