Ieuwww, mega spin

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben ook anti spin, en idd, nu het weer wat natter/slechter word lijkt het of ze naar binnen komen.
    Die grote heb ik hier godzijdank nog niet gehad maar van de week wel eentje bij mijn zoontje op z'n kamertje, net boven z'n kussen van z'n bed.
    Een grote kruisspin, en die kom je toch niet zo vaak tegen binnen.Meestal hangen die gewoon voor m'n raam in zo'n met dauw behangen spinnenweb.
    Als ik die foto bekijk die hier op het topic staat dan lopen de rillingen over m'n rug.Vroeger bij mijn ouders thuis zaten er ook zulke joekels, zij woonde langs een grote singel en wat daar niet voor ongedierte weg kwam, brrrrrrrr.
    Die kruisspin heeft mijn mannetje ook door het toilet gespoeld maar ben ook mooi beneden naar het toilet gegaan, stel je voor zeg....ineens gekriebel aan je kont....ieuuuuuuwwwwwwwwwwww :confused:

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Spinnen en ik hebben ook niks samen, ik ga over de zeik en de spin (met behulp van omstanders) plat.

3. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat een rot topic! hahaha, ik ben ook als de dood voor spinnen.... voor de allerkleinste trommel ik manlief op......

4. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Had net even op die link gekeken die toe gevoegd was over spinnen. Z'n grote spin hadden wij hier gisteren in huis. Liep op het plafon, me vriend had hem dood gemaakt met een dweil. Ben niet bang voor spinnen maar de laatste week zie ik er wel 2 op een dag geloof ik, meestal s'avonds. Me vriend maakt ze allemaal dood, wil geen baby spinnen hier hebben. Als jullie spinnen zien is dat dan overdag of s'avonds?

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wij hebben deze ''schatjes'' ook weleens binnen gehad en dan meestal 's-avonds.
    ik heb van m'n vader een spinnenvanger gehad!
    bij mij is het zo erg dat ik bij de buurman om hulp ging vragen als m'n man niet thuis was :) .
    het is echt 'n ideaal ding!
    het is 'n bakje met 'n lang handvat eraan....als je aan het handvat trekt dan schuift het bakje open.....dan zet je het bakje op de spin en duw je het bakje weer dicht....je kan 'm dan buiten weer vrij laten.
    ik vind dat ding ook fijn als er 'n bij of wesp binnen zit....daar ben ik ook zo panische van! ;)

6. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik ben ook gruwelijk bang van spinnen (van die grote zwarte harige dan).
    Mijn schoonouders wonen op een boederij achteraf en daar zitten veel van die beesten brrr.
    Als ik er thuis een zie dan gaat ie eraan hoe eng ik dat ook vind.
    Moet er niet aan denken dat ie ontsnapt en nog ergens in m'n huis zit als ik 's- avonds ga slapen.

Silly

7. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    als dat zo is dan ga ik emigreren naar ijsland!!!

8. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Om nog even terug te komen op het gesprek dat de insekten zo groot lijken te worden in Nederland...
    gisteravond nam onze poes een kadootje mee in huis... een MEGA grote sprinkhaan!!!
    echt ik heb ze vaak gezien hoor, maar zo groot nog nooit!
    mn vriend schrok er zelfs van... en heeft direct de stofzuiger erop gezet, hij wou eerst niet eens los laten van de vloer(ze kleven zich vast volgens mij)
    achteraf wel spijt dat ik niet even snel een foto heb gemaakt!
    We hebben een prop papier in de stofzuiger gedaan zodat ie er niet uit kan kruipen en mn vriend gaat vandaag de zak eruit halen...
    Ook nog wel sneu voor t beestje... maar ik ben echt als de dood ervoor!

9. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Hier bij ons op de slaapkamer gisteren ook een hele grote :(
    We hebben hem niet opgemeten maar wel een foto op de tel. van gemaakt :)
    Heel eng was die vieze dikke grote spin

Wij wonen om te hoek van "de oliemolen" dat is een klein dierenparkje met heel veel spinnen en slangen en verdere beestjes, mijn schoonmoeder zei die is daar ontsnapt :) die dacht gelijk aan een tarantula ofzo ;)

Hoop dat er niet nog 1tje zit want waar er eentje zit zitten er meer zeggen ze :(

liefs winnie

10. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik zat net het nieuws op AT5 te kijken. (nieuws uit Amsterdam)

En wat denk je???? In een achtertuin in Amsterdam was een meneertje aan het klussen en vond onder wat hout een spin die hij nog nooit erder had gezien. Hij ving hem in een potje. Hij liet hem aan zijn buurman, toevallig bioloog, zien. Wat denk je dat het voor spin was? EEN ZWARTE WEDUWE!!!!!!! IN NEDERLAND!!! IN AMSTERDAM!!!! IN HET WILD!!!!!!De beten van die spin kunnen DODELIJK zijn! Normaal gesproken komen die zelden in Nederland voor....ik gruwel bij het idee dat er dan misschien wel meer zullen zijn....

11. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0

oh my god.... heb mn koffers al gepakt om naar een koud land zonder insekten te emigreren..

nog ff off topic; bij ons in het noorden (eelde) zitten ook slangen vlakbij de woonwijken, deze zouden ooit eens uitgezet zijn maar aangezien ze zich zelf nu voortplanten komen er steeds meer bij...

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hier rende gisteren ook een enorme donkerbruine spin over de grond.
    Ik zat met een vriendin op de bank, zat net in een zin, en die eindigde in AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een gore griezel, ik kreeg het er helemaal koud van.
    Mijn vriend zoog m gelukkig op. (met zijn mond, hij vindt ze heerlijk smaken :p )

Stel je nou voor dat jou 10 miljoen euro wordt geboden als je zo'n grote levende spin in je mond stopt en m opeet.
    IK-KAN-HET-NIET!!!!!!!!
    Dat krijg ik gewoon niet voor elkaar.

13. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    DIT meen je toch niet echt he???

14. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Haha, ii had er vanochtend een tje op de muur zitten toen ik wakker werd..
    Als er 1 is dan zijn er altijd twee !!

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    :confused: Grapje toch.....? :) :(

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    nee joh :)

17. Niet meer actief

pff.. ik moet zelfs echt overgeven als ik van die hele grote zie! Die dikke smerige zwarte jongens! Ik wil er niet an!

18. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    haha heb ik nog een mooi plaatje... deze zat in het tussen halletje van portiek van mij en de buuf.... (alleen onze 2 deuren)

dit is dus waren grootte van een e700 samsung...

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Gisteravond hadden wij ook zo''n joekel! Gatverdamme, maar waar dan die andere is!??? gruwel.....

20. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Gatverdamme Sjarrel. Wat een engerd. Heb je hem wel gedood of zit ie nu bij jouw thuis of je buuf brrrr moet er niet aan denken.

Silly

Deel Deze Pagina