Haha, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik die foto zag, bah! Nou, ik draag kleding regelmatig wel langer dan 1 dag, als ik er niet op heb zitten knoeien en het ruikt nog fris, waarom niet? Ga het alleen niet meer uit de wasmand vissen als het er al in zit en sokken en ondergoed doe ik elke dag schoon aan. Artikel en onderzoek, beetje vaag allemaal.
Wat is dat voor een flut onderzoek? Ken echt niemand die dat doet en is behoorlijk goor. Gewoon elke dag na het douchen een schone.
Gatverdamme! Ik heb dus ook even gekeken en wat ik zag lijkt op de klodders die ik 's ochtends oprochel (longontsteking). Wie die foto heeft uitgekozen is echt niet wijs, té ranzig gewoon!:x
Ik zie nu een man voo me die aan zijn sokken en boxershort ruikt of hij nog een keer aangedaan kan worden. Gelukkig doet mijn man dat niet (voor zover ik weet ) Maar idd wat vies. Hier doe ik dat echt niet
Haha ja gezond is het niet de gekozen foto maakt het artikel er niet geloofwaardiger op. Beterschap voor jou! Dat is heftig. Hopelijk knap je snel op
Ik vind het maar vies. Weet niet wat voor vrouwen ze ondervraagd hebben maar de uitslag lijkt mij niet bepaald representatief
Jak. Trek liever een shirt met vlekje aan dan een vieze onderbroek soms twee keer per dag schone onderbroek. Jakkk.
Bij deze opmerking moest ik denken aan mijn zoon (5 jr) die laatst riep, toen hij van mij een schone boxer moest aantrekken, maar deze ruikt niet vies!!!
Nou, ik ben zo iemand die nooit iets doet zoals 'men vind' dat het zou moeten. Niet dat het me iets uitmaakt want ik ga toch wel mijn eigen gang Maar hier kan ik me nu niets bij voorstellen hoor... Een gebruikte slip omdraaien en gebruiken zou niet in me opkomen!