*iewl* vieze dames.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaNiess, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Getverderrie !!! Nee never nooit niet!! Als ik bijv savonds ga zwemmen en ik weet dat ik m'n onderbroek toch nog maar een uurtje zal dragen daarna (doe snachts nooit iets aan) dan neem ik zelfs nog een schone mee!

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gatverdegatver....waarom open ik die link! Dat smerige plaatje krijg ik nooit meer van mijn netvlies :(

En iiiew..elke dag een schone onderbroek is toch niet zo'n moeite?? Geloof ook niet in de percentages. Dat zou betekenen dat het merendeel van de vrouwelijke bevolking viezerikken zijn :$

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ieeew gatver!!

4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

5. mumija

mumija Niet meer actief

Veel oudere mensen hadden vroeger ook maar 2 onderbroeken als kind hè. Tenminste zo herinner ik me de verhalen van mijn oma. Tig kinderen, en veel armoe. Veel mensen leven zo hun hele leven al.
    Niet dat ik het niet ranzig vind hoor.

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    Getver neeeeeeeeeee

En laat ik nou net thee aan het drinken zijn met een groenig kleurtje... :$:$:$
    Ik wil geen thee meer!

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    oooooooo getver die foto

8. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Die foto is niet echt denk ik, hoop ik :$

In ieder geval is het zelfs nog nooit in mij opgekomen om dit te doen!!!! Dagelijks een schone!

Percentage geloof ik ook niet zo overigens, ik kan het me gewoon niet voorstellen.

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik snap ook niet waarom veel vrouwen geen inlegkruisjes dragen. Nou, 1 onderbroek de hele dag dragen is ok, maar ook dat is best vies. Het is ook wat om gedurende de dag door van onderbroek te wisselen. Daarom zijn die inlegkruisjes toch ideaal, af en toe wisselen, lekker fris gevoel. Maar veel vrouwen, waar ik het hierover had, vonden het maar vreemd en vooral onnodig, die inlegkruisjes :(

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik kan het ook gewoon niet geloven eerlijk gezegd.
    Mogelijk zijn er vast wat mensen die dit doen maar zoveel?
    Bah bah bah!

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Vroeger was er een meisje op school die dit idd deed!
    Het gebeurt dus wel.
    Ieuw

12. adi

adi Niet meer actief

Nee, dat is niet de reden. Inlegkruisjes zijn hartstikke ongezond, dat is de reden dat veel vrouwen ze niet dragen.
    Ze zijn een broeikas van bacteriën en een veroorzaker van schimmelinfecties, klinkt dat fris??

Puur katoenen ondergoed, niet te strak en 2X per dag wisselen is helemaal voldoende voor een frisse en gezonde intieme zone. Als het goed is heb je dan ook geen last van geurtjes of afscheiding.
    Inlegkruisjes veroorzaken deze wel.

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Waarom ben ik niet verbaasd dat dit een Engels product is (al ken ik het zelf niet).

Mijn man keek ook raar op dat ik elke dag een schone onderbroek aantrok. Hij deed dat enkel na een douche, om de dag dus en heel uitzonderlijk dan 3 dagen... Als hij 2 keer op 1 dag douchte ging hij toch geen andere boxer aantrekken.

Dat was toen ik hem net kende. Nu elke dag een schone boxer.

Maar ik hoor hier soms dingen... Een meid die kloeg dat ze 1 of hooguit 2 keer per maand wel weinig vond met haar vriend. En een hele poos later staan we met een groepje en ja ging over de aanbieding van 7 stuks onderbroeken voor denk dat het £3 was ofzo en een aantal van ons hadden toch 1 of 2 pakken gekocht. Zegt zij dat ze niets gekocht had want ze verwisselde alleen maar na een gezellig momentje met vriend van ondergoed. 1+1.... 1 a 2 keer per maand een schone onderbroek aan.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Het zou schimmels in de hand werken. Maar ik doe ik vaak wat jij doet. Gewoon 2x per dag een schoon inlegkruisje. En dan ' s nachts geen, alleen de onderbroek.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja maar als je ze regelmatig vervangt (2-3×per dag)zal dit dan nog zo zijn?
    Of zou een onderbroek 24 uur dragen dan meer bacteriën bevatten?

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Neeeeeee :$:$:$ Ik hoop dat je een grapje maakt, maar zo te lezen niet :$:$:$

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik gebruik ook inlegkruisjes, zeker 3 schone per dag. Vind dat persoonlijk frisser dan 24 uur in dezelfde onderbroek.

18. adi

adi Niet meer actief

Heb nu pas alle reacties gelezen, die foto ga ik echt niet openen, en ben nu kotsmisselijk!! 😨😨😨

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Serieusss?? :$:$:$:$ baahhbahh moet er echt niet aandenken... *zoekt teiltje*

20. adi

adi Niet meer actief

Het heeft niks met het duur te maken.

Inlegkruisjes EN syntetisch ondergoed sluiten de boel af, waardoor de bacteriën gaan broeien. Ook al verwissel je het inlegkruisje elk uur, zolang die er zit kan de boel niet 'doorademen'. Daardoor heb je juist meer kans op geurtjes en afscheiding, waardoor je alleen maar langer inlegkruisjes gaat dragen enz enz..

Inlegkruisjes staan eigenlijk op het lijstje van verkeerde intieme hygiëne, net als wassen met zeep.

Katoenen, niet te strak ondergoed sluit de boel niet af. Dus gewoon 2-3X per dag verschonen is fris genoeg, plus een stuk gezonder voor de vagina.

Deel Deze Pagina