Victorias secret fashion show

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rizzoli, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dit is gisteravond op tv geweest. Weet iemand of dit herhaald wordt?
    Niet op de site van net5 in ieder geval.

2. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

nee die show was gister. Vaak komt hij dan later op de televisie bij net5

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

9 december wordt het uitgezonden.

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij is hij niet live uitgezonden (waar ook ter wereld) dus die zal nog wel komen. Was wel heeeel erg gaaf trouwens.

5. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dank voor jullie reactie!

6. sther3

sther3 Niet meer actief

Maandag 15 december, 22:45 zag ik net voorbij komen.. Net5

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Is dat die lingerie show? Loopt de dochter van eefje's juf in mee :) Brechtje.. Ik moest zo lachen want er kwam een foto voorbij op fb en Eef die vroeg echt heel verbaasd hoe Brechtje zo haar centjes kon verdienen..

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bregje Heinen?
    Haha, heerlijke reactie, mijn zoon vroeg ook al waarom ik naar meisjes in ondergoed ging kijken.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bregje ja! Zeg altijd Brechtje... Zo noemt Eef haar ook.. :D Ze doet nu de supertrash campagne, tenminste dat vertelde haar juf laatst... Eef vindt het maar vreemd, een van de meesters op school doet ook commercials.. Kijk mama die meneer lijkt op meester Sten.. Uh, schat, dat is meester Sten!

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Opgeschoond! Vraag TS: Weet iemand of dit herhaald wordt?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

11. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dr valt niets te herhalen als het nog niet op tv geweest is

12. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Het komt 15 december op tv.

13. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    moet inderdaad nog komen , ga het alleen niet kijken ben die perfecte lijven nogal zat vooral als je hahah bijna 37 weken zwanger bent , putjes hebt en striae en 20 kilo ben aan gekomen hahaha

14. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik heb serieus moeite met mijn eigen lichaam gehad door al die perfecte lichamen op tv en niet alleen van victoriaans secret. Ik wilde ook zo strak zijn en anders vond ik mezelf te dik, terwijl ik gewoon maatje 36 heb en absoluut niet dik ben.

15. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik heb wat beelden via youtube teruggekeken. Het valt me op dat de modellen allemaal lang (blond) haar hebben en super super super skinny zijn. Mager niet, maar het lijkt totaal niet op de gemiddelde jonge vrouw. Bij victoria secret zeiden ze altijd dat vrouwen zich moeten kunnen identificeren met de modellen ( tijd van tyra banks), nou dat doe ik dus absoluut niet. Van de lingerie is ook niks te bekennen door alle toeters en bellen die de meiden dragen. Het is mij allemaal te perfect (zoals veel in de modellen wereld). Ik vind het knap dat ze zo gedisiplineerd zijn in gezond eten en sporten, maar het staat echt te ver af van de gemiddelde vrouw. Voor mijn zwangerschap sporte ik me ook het apelazerus en at ik super gezond. Toch kreeg ik niet dat perfecte zandloper figuurtje, gespierde kont etc terwijl ik maatje 34/36 heb. Die putjes blijven het afdakje van een buikje ook na mijn keizersnede😁😁

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Waar heb jij die gespierde kont gezien? :D
    Mij viel het juist op dat ze allemaal een ontzettend plat achterwerk hebben, kan het niet eens een kont noemen. :p

17. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Nou, doutzen heeft echt wel een gespierde kont, haarbillen kunnen anders nooit mooi rond zijn en toch plat😁

18. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Maar ik vind het wel zorgwekkend dat de maat van deze meiden als normaal wordt gezien...ben blij dat ik geen dochter heb. Ik snap namelijk ook echt dat jonge meiden gaan twijfelen aan hun eigen figuur. Die zien niet dat deze meiden door topvisagisten, tophairstylisten etc worden gestyld. Daar komt nog het perfecte licht bij en een beetje geluk in de genen....zelf ik twijfel soms nog aan mn eigen figuur als ik fotos voorbij zie komen...

19. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind dat ze meer realistische vrouwen moeten neerzetten daar, alleen dat zal wel niet gebeuren.

Net als die miss universe en miss world verkiezingen, allemaal van die boomlange, dunne vrouwen en bloedmooi, die hun landen vertegenwoordigen.

Maar heel eerlijk de gemiddelde vrouw van bijvoorbeeld Nederland, ziet er echt niet zo uit.

20. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Vind het altijd mooi om naar te kijken.. Wegdromen mag toch? 😁
    Ik zou willen dat ik er zo uitzag haha ( ook al heb ik zelf maat 34).

Doutzen is 3,5 maand geleden bevallen van haar dochter en kijk z'n buikspieren 😲

Ze is totaal niet "skinny skinny" maar ze heeft echt een atletisch slank figuur, niet anorexia dun ofzo zoals je weleens bij de shows van bijv Chanel of andere grote modeketens ziet.

Deel Deze Pagina