iewwwll beestjes in mn chips paniek!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ssaarr, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Seriously! Als ik jou was zou ik alles fatsoenlijk controleren als je wat eet. Zowel op beestjes, of je het mag eten, you name it.
    Alle 'paniek' topics zijn van jou. Persoonlijk begin ik het best irritant te vinden. Misschien kun je dáár wat mee...

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Niet vervelend bedoeld dit vond ik op de OEI IK GROEI WEBSITE..

Angstgevoelens
    Het is heel normaal om last te hebben van angstgevoelens tijdens de zwangerschap. Angst voor de verantwoordelijkheid, angst voor het verkeerd aflopen van de zwangerschap, angst voor de bevalling, noem het maar op. Oorzaak van deze gevoelens kunnen je hormonen zijn maar ook eerdere zwangerschapservaringen of ervaringen van mensen in je omgeving. Loop je rond met angstgevoelens, praat er dan over met je verloskundige en als je dat wil ook met je partner. Het is belangrijk om je angstgevoelens aan te pakken, want de stress die deze gevoelens kunnen veroorzaken, is niet goed voor de ontwikkeling van je baby.

En neem aan dat je dat niet wilt wij kunnen jou ook niet helpen zijn namelijk geen artsen en gevaar is al doen we het wel en blijkt het advies niet goed zit jij met de consequenties als je echt bang bent zou je de huisarts/gyn/vk bellen want je weet alleen hun kunnen jou professioneel advies geven of bloed afnemen om te kijken of je besmet bent met iets.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ze reageert dan ook vaak niet meer, helemaal niet als je bovenstaande zegt.

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha, dit gaat weer zo'n hilarisch topic worden.
    *wacht, ik pak er een zak chips bij, een dichte zak welteverstaan :D )

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

je zou er dan ook voor kunnen kiezen om het topic bij voorbaat al niet te openen, hoef je het niet te lezen en hoef je het ook niet irritant te gaan vinden.

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hoe de f*ck komen die beestjes erin dan:(

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Daar heb je gelijk in, maar er wordt zo'n beetje elke dag een topic geopend door ts met een idiote eetvraag. Dat vervuilt het forum ook en zij zou echt beter een professional kunnen inschakelen en serieus aan haar angstproblemen werken dan andere zwangeren die ze zo nog op gekke angsten en ideeen brengt

8. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ha Saar, ben je er weer ;) blijf je vragen gewoon stellen hoor, degenen die het irritant vinden moeten maar niet op je topics klikken en reageren.
    Hier krijg je geen toxoplasmose of listeria van, en je maagzuur heeft deze beestjes al compleet onschadelijk gemaakt voor ze kwaad zouden kunnen.
    Voortaan maar eerst even checken wat je gaat eten, het lijkt of je soms eerst wat eet en dan pas gaat nadenken :D
    Hoe gaat het verder? Al wat meer vertrouwen in je zwangerschap?

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Zit wat in luitjes. Maar je kunt bijna niet om al die topics van haar heen.
    Ik heb me altijd in kunnen houden om niet te reageren, maar dat was dus tot vandaag :)

En zij is zo vrij om allerlei topics te openen en ik voel me vrij om mijn mening te geven...

10. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Hoi meid, evenals de anderen valt het mij ook op dat jij je erg veel zorgen maakt over eten (maar ook over andere aspecten van je zwangerschap). Als je je aan de voorschriften houdt van het voedingscentrum, dan loopt het echt wel los. Jouw lichaam én je kindje kunnen echt wel wat hebben.
    Natuurlijk kan internet een vertekend beeld geven, maar het komt over alsof je veel zorgen hebt die voor anderen misschien wat irreël lijken.
    Overigens eten jullie altijd wel lekker volgens mij :D

11. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Je kan ook eerst googelen voordat je weer zo'n "mag ik salade, loempia's, taarten, hamburgers enz enz eten" topic opent. Of je eet gewoon niks meer... Bezorgdheid begrijp ik volkomen...maar jij vraagt echt de meest rare dingen....geeft niet maar zoek het eerst op...of kijk op voedingscentrum wat je wel en niet mag eten..

12. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ah dankje voor je berichtje! Ik blijf ook mn vragen stellen als ik ergens mee zit.. Al die meiden die raar reageren kijk ik langs heen en laat ik lekker gaan.
    Klopt wel wat je zegt.. Ik doe eerst en denk erna pas. Het gaat opzich wel goed. Kindje groeit goed. Ik voel me eindelijk niet meer zo hond beroerd. Ik heb er zeker meer vertrouwen in. Ik heb een nare ervaring mee gemaakt in een zwangerschap vandaar mijn wantrouwen en angsten. Ik heb het bij mn andere 2 ook gehad. En dit is ook alleen in de zwangerschap zo. Hoe is het met jou? Ben je ook zwanger?

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Raar reageren ?
    Ik vind ze niet raar reageren, want volgens mij open jij wel 10 topics in de week over : HELP ik heb iets gegeten....

Als ik jou was zou ik mezelf niet zo druk maken, hoe ga je het anders deze 9 maanden in godsnaam volhouden.. lijkt me niet echt leuk om zo panische zwanger te zijn.

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het gebeurt mij ook wel eens. Ga ik naar de wc, kom ik terug, zitten er beesten in mijn zak chips! Gelukkig heb ik er nog nooit één opgegeten, anders zou ik idd wel bang zijn voor toxoplasmose. Ze zien er ongeveer zo uit bij mij:
    https://www.youtube.com/watch?v=sYgTkM_X-u4
    :D

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Dan maar niet nadenken over welke beestjes je allemaal binnenkrijgt als je loopt, fietst, slaapt...weleens gelezen hoeveel spinnetjes je op eet?
    Maak je niet teveel zorgen, je lijf en je beeb kunnen heus wel wat hebben

16. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Kijk uit voor toxoplasme :p

17. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Zijn dit niet gewoon zwarte komijnen zaadjes?

18. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Ja die zitten in alle chips :D

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    +1 Hahaha

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Haha. Kijk je wel uit. Katten zijn levensgevaarlijk hoor ;)

Deel Deze Pagina