Lijkt wel een muizenkeuteltje... Heb je geen last van muizen? Wij hadden dat wel vorige week nl vandaar dat ik er aan denk...
Saaar, ik moest stiekem weer lachen maar ik verlaat je ééne topic en kom weer terecht in je volgende Ik hoop dat je mijn advies gaat opvolgen want dit is echt niet goed. Begrijp me niet verkeerd,ik denk namelijk niet dat je "ziek" bent maar dat je wel getraumatiseerd bent lijkt wel en daar hulp bij nodig hebt. Ik heb met je te doen,jammer dat je niet kunt genieten van je zwangerschap.
Wat een reacties joh.. Saar heb je begeleiding bij je angst/paniek? Telkens een topic openen hier zal het niet helpen.. Misschien eens hulp bij zoeken?
Saarrr oprechte vraag en misschien is het al eens eerder gezegd gevraagd.. Maar ik lees best vaak topics hierover. Maar heb je soms iets van smetvrees ofzo En vind je het zelf niet vervelend om constant bang te zijn met alles wat je eet doet iets t kunnen krijgen?
Het gaat nu wel heel ver hoor. Eerst eten en dan paniekeren, okay, dat is vervelend om dat 100x te lezen, maar beestjes in mijn eten zou bij mij ook door slaam qua gedachten aan ziektekiemen.
Mag je vinden. Ik hoop oprecht dat jij een keer xzo iets ergs mee maakt en dan op een forum komt en iedereen je uit lacht... Jij bent triest. Niet meer en niet minder. Mensen zo beoordelen achterbeen pc... Wat een lef. Maar wat je geeft krijg je terug terug. Daar geloofv ik in
Poeh heftig zeg! Jezus ik weet het echt niet.... OMG stel je niet zo aan mens. Je gaat er niet dood aan. Weet je wat ze in de rimboe eten? En die mensen die baren ook kinderen! Stel je niet aan!
Nou nou nou triest figuur, stel je niet aan mens en zo verder. Meissie heeft waarschijnlijk een k*t ervaring en is ontzettend bezorgd omdat er een klein mensje in haar aan het groeien is! Wat denken jullie zelf? Dat zij het leuk vindt om niet te kunnen genieten?! Ts ik vind het klote voor je meissie. Als jij je zorgen maakt mag dat best daar is dit forum mede voor. Maar als je echt niet meer kunt genieten door zorgen/angst schakel dan je vk of huisarts in. En dames dames dames toch ouwe relnichten in plaats van haar te steunen branden jullie haar. Als je nou iemand de grond in stampt die 2 pakken peuken wegstampt terwijl ze zwanger is dan stamp ik met alle liefde mee. Maar dit is waarschijnlijk een angststoornis of iets dergelijks en dat is voor ts niet fijn. Kom op beetje respect hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij sommige topics ook wel eens denk van pffff... En Google eerst ff Maar dat heb ik wel bij meerdere topics... Maar om dit meisje zo ver de grond in te drukken vind ik ook wel ver gaan hoor... Dit neigt naar pesten.. Beetje jammer...
Dat zegt ze toch niet! Zo, ik heb al die tijd niet gereageerd... Ten eerste Ssaarr... belachelijk dat je andere mensen iets ergs toewenst, oprecht nog ook! Ten tweede... je kunt ook kort toelichten wat er dan gebeurd is, niet omdat iedereen nieuwsgierig is, maar omdat sommigen het dan misschien wel begrijpen! Ten derde... ik ben twee kindjes verloren, had ook angsten in mijn zwangerschap de laatste keer, maar dit gaat echt heel erg ver! Ik denk dat je hier echt iets mee moet doen! Ik weet uit ervaring hoe stress invloed kan hebben op je baby, ik heb door mijn gestress een huilbaby gekregen! Dit is niet bedoeld om je te bashen ofzo trouwens...
Het feit dat je iemand oprecht iets ergs toe wenst laat nogmaals blijken dat je hulp nodig hebt. En die kunnen we echt niet bieden door steeds antwoord te geven op kleine vragen.
Ts een schop onder dr kont geven? Wtf joh je opent een stom topic waar je oprechte antwoorden op krijgt en jij reageert als een klein kind ? Ik had oprecht medelijden met je maar zak er lekker in. Ik hoop dat je in de beestjes stikt.
Jeetje meid ik verbaas me echt over jouw antwoorden.. Waarom zo boos terwijl sommige mensen jouw oprecht helpen. Ik denk ook dat je hulp nodig hebt (en nee ik denk niet dat je gek bent) maar het gaat wel te ver en voor alles honderd topics openen gaat jou niet helpen anders had het al geholpen.