Hoi hoi Kan er iemand met me mee praten? Ik ben voor deze zwangerschap 20 kg afgevallen dmv powerslim dieet. Hier moest ik per direct mee stoppen ivm de zwangerschap. Nu ben ik ruim 13 weken zwanger (13+3) en zit op zo'n 5 kg wat ik ben aangekomen. Ik eet natuurlijk wel aaders en meer nu, maar dacht dat ik het steeds meer onder controle kreeg. Toch schrok ik vanochtend best wel op de weegschaal en ben ik benieuwd wat de verloskundige donderdag gaat zeggen. Zit nu op zo'n ruime 83 kg. Start gewicht was 78.1.
Ik vind het altijd lastig zeggen.. bij mn dochtertje kwam ik aan terwijl ik alles wat ik at eruit kwam en nu kom ik bijna niks aan. Je kan er ook niet altijd wat aan doen ! Ze hebben mij toen wel op suiker getest!
Ik denk dat het niet perse met je zwangerschap te maken heeft maar meer met het feit dat je abrupt met je dieet bent gestopt. Ik zou vooral proberen om gewoon gezond te eten en niet meer dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden.
Ja Ja precies dat denk ik ook wel. Vind het best lastig want van al het goede gezonde wat ik eerst zo super lekker vond, ga ik nu kokhalzen. Niet dat ik nu niet meer gezond eet, maar het is wel degelijk anders helaas....
Hmm ben benieuwd. Nu ik een beter bmi had bij start zwangerschap hoefde ik geen suikertest meer te doen. Echt ik sprong een gat in de lucht hihi. Hopelijk moet ik m niet alsnog doen.
Je gewichtstoename heeft inderdaad denk ik meer te maken met het abrupt stoppen met je dieet. Door dieten waarbij je koolhydraathoudende producten moet vermijden komt je verbranding vaak op een lager pitje en dat merk je dus direct als je weer normaal gaat eten.
Precies. Dit. Niet té druk maken hoor. Gewoon gezond en voldoende eten. Meer kun je nu toch niet doen