iHerb ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 6 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Besteld er hier weleens wat bij iHerb? Ik zie die website bij googlen naar haarproducten enzo weleens langskomen, maar dacht dat ze enorm hoge verzendkosten hadden. Dat blijkt niet zo te zijn (boven 40 euro gratis) en sommige producten zijn echt veel goedkoper dan bij NL shops (of niet verkrijgbaar bij nl shops).
    Reviews zijn wel erg wisselend, dus het zou helpen als er hier wel mensen zitten, die ervaring met ze hebben.

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik heb geen ervaring, maar ik lees wel dat je invoerrechten moet betalen als je boven de €21 besteld.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik heb in het verleden met enige regelmaat daar besteld. Heb nooit invoerrechten hoeven betalen en ging altijd goed. Vooral vitamines en make up kwasten. Maar dat is al wel weer even geleden.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Als ik het goed begrijp, zijn de prijzen sinds kort inclusief de vat/btw, waardoor je deze als het goed is niet meer bij de douane hoeft te betalen. Maar ik vroeg me dus af of dat elke keer goed gaat.

Sinds vorig jaar moet je ook btw betalen over bestellingen onder die 22 euro, dus dat is nu altijd zo. Denk dat ze daarom overgetapt zijn naar inclusief btw/vat.

Ik denk dat ik het binnenkort gewoon een keer probeer, boven de 40 euro is gratis verzenden, dus dat valt wel mee en als er dan onverwachts nog wat bovenop komt, is dat ook wel te overzien.

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Die vitamines van Solgar waren daar altijd zo veel goedkoper dan in Nederland. Weet niet hoe het nu is, maar toen waagde ik de gok gewoon.

6. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Bericht wat ik las was ook van 2018, dus kan idd veranderd zijn. Ik zou de gok wel durven te nemen.

7. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik heb afgelopen maanden 2x besteld bij IHerb. 1e keer een bedrag boven de 40 euro, geen verzendkosten en de 2e keer ongeveer 30 euro en 4 euro verzendkosten. 1e keer 22 februari shipped en 3 maart geleverd en 2e keer 24 april shipped en 29 april geleverd.
    Scheelt veel in prijs en snel geleverd.

Deel Deze Pagina