Voor de zoveelste keer in 2 maanden ben ik ziek, en dan ook echt ziek, koorts enzo Nu heb ik zelfs voor de 2de keer buikgriep in een korte tijd. Alles doet me pijn, ben zelfs net terug mn bed in gekropen, dat is niks voor mij, ik ga altijd wel door, wel in een rustig tempo. Ik eet zoveel mogelijk gezond, ik slik extra vitamine, wat kan ik nog meer doen!?? Ik denk niks, maar vind het wel even fijn om even te spuiwen
Doordat je ziek bent geweest is je weerstand minder waardoor je dus makkelijker ziek wordt dan anders. Helemaal in deze tijd van het jaar want door weersverandering etc worden mensen sneller ziek. Misschien toch beter om niet door te blijven gaan en aan jezelf denken zodat je lichaam rust krijgt om er weer bovenop te komen.
Idd. Uitrusten en tijd voor jezelf nemen. Gezond eten, genoeg water drinken en niet te snel weer aan het werk gaan. Zeker als dit de tweede keer in een korte tijd is. Neem de tijd om ziek te zijn. In deze tijd willen we juist te snel gaan, maar juist nu moet je eigenlijk de tijd ervoor nemen om beter te worden. Beter een dagje langer thuis om weer echt beter te worden, dan extra snel weer aan het werk en 2 weken later weer ziek.
Dat kan je wel zeggen! Ben vanmorgen terug naar bed gegaan. Kwam ik rond half 11 mn bed uit, myn god of er een bom ontploft is hier, kind niet aangekleed, man niet aangekleed, geen was aan gezet, niks op geruimd, en hij maar kreunen en steunen dat hij zo moe is :x
Soms heb je een winter dat je steeds ziek bent, ik had het twee jaar geleden, koorts, hoesten en het kwam steeds terug. Ik dacht toen: ik heb NOOIT koorts, hoe kan dit nou, zo balen, tijdje er voor had ik ineens van die witte stippen in mijn keel/keelontsteking, ook met koorts. Volgend jaar zal je merken heb je er geen last meer van. Als je weerstand momenteel lager is dan blijft dat even zo. Goed uitrusten. Beterschap. Charlie