Dromen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje76, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

Wie heeft er ook zoveel last van dromen?
    Sinds een week droom ik gewoon elke nacht en weet ik 's morgens nog precies wat ik gedroomd heb terwijl ik dat anders noooooit heb.
    En de dromen gaan elke keer over onze beeb!

Groetjes Liesje

2. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ik ook aahha vandaag weer..droom altijd over hoe me bevalling zal verlopen dan zie ik mezelf echt puffen bij de weeen of zie ik mezelf liggen in het ziekenhuisbed met manlief naast me..ene keer droom k dat het een meisje is andere keeer een jongen..maar wel altijd over de kleine en k weet dan zoals jij zei in deochtend precies wat ik gedroomd heb en dat had ik voorheen niet

3. Heb ik ook last van. Van de meest vreemde dromen tot dromen over mensen uit mijn verleden...

4. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    hoi meiden,

Heb ik ook last van alleen mijn dromen zijn niet zo heel leuk. Heb al 2x gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Probeer het maar gewoon te vergeten en er niet aan te denken.

Groetjes

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier nog 1..

Echt van die stomme dromen. Ben rij instructeur en droom iedere keer dat ik aangereden of overreden word.

In elkaar geslagen droom ik ook telkens van... En heb ook mn vrachtwagenrijbewijs, telkens droom ik, dat ik vrachtwagen aan het rijden ben.. raar..

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had dat ik vannacht droomde dat ik bevallen was van een dood kindje....was echt niet leuk!

7. Niet meer actief

Ik droom ook zo raar, dat ik bevallen ben in het ziekenhuis en dat ze dan opeens nergens me kind terug kunnen vinden.
    Echt bizar

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ik droom ook en dan dat ik aan het sporten ben zoals paardrijden en skien (de volgende ochtend voelt alles ook alsof ik het echt gedaan heb) :(

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben in ieder geval blij dat ik niet de enigste ben met rare dromen

10. Niet meer actief

Ik dacht ook even dat ik het alleen had, want een paar meiden op msn die ook zwanger zijn hebben er geen last van, maar ben blij dat ik toch niet de enige ben ;)

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Toen ik pas zwanger was droomde ik dat ik n miskraam kreeg. die week voor de echo toen ik dacht dat t een miskraam was (had bloed gehad maar bleek de innesteling) droomde ik steeds dat ik n kindje gekregen had.
    En nu droom ik erg vaag...maar herinner me bijna niks van. Terwijl ik normaal altijd na kan vertellen wat ik gedroomt heb (ook voor de zwangerschap) Krijg ook niet veel kans om echt te dromen nu denk ik. word om de haverklap wakker :(

Deel Deze Pagina