IJs breken tussen twee pubers (14 en 15)

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by poema, Oct 10, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,912
    3,935
    113
    Dit! Gewoon zo weinig mogelijk aandacht op vestigen, dan heb je de grootste kans dat ze gewoon ontspannen met elkaar omgaan.

poema likes this.
  2. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    We bemoeien ons er niet echt mee, ik wil alleen het ijs breken. Ik merk dat die pubers soms ontzettend op gang gebracht moeten worden en dat, bijvoorbeeld op een feestje ofzo, het bij hen net gezellig begint te worden als wij naar huis willen... en dat wil ik eigenlijk een beetje sneller voor elkaar krijgen....

Theezeefje likes this.
  3. Indiana

Indiana Fanatiek lid

May 3, 2015
    1,181
    1,365
    113
    Female
    Flevoland
    Wat wilt je dochter? Vind ze het fijn als je samen met haar bedenkt hoe het minder 'awkward' word, of vind ze het wel prima zo om het even aan te zien? Zijn ze verplicht dat als het echt niet klikt de volgende dag ook nog met elkaar op te trekken of hebben ze daar ook nog zelf een woord in?
    Zal vast goed komen, maar misschien er ook over na denken wat te doen als het niet klikt.

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Heb ik het eigenlijk niet echt met haar over gehad... gek he? Volgende dag gaan we een ochtend fietsen, dus als het niet klikt (wat ik eigenlijk niet denk) dan is dat wel te overzien. Daarna gaan we weer ieder ons eigen weg.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou helemaal niks doen.
    Kijk hoe het loopt en mogelijk kunnen ze gewoon een leuk gesprek met elkaar hebben en anders maar niet.
    Je kan dat toch niet gaan forceren?
    Lekker laten gaan.
    Alvast fijne dagen toegewenst.

poema likes this.

Share This Page