hallo, ik heb een vraag..... 2 dec zijn we er achter gekomen dat ik een ma heb gehad...we dachten 7+5 weken te zijn, maar het vruchtje was niet groter dan 6,5 week en had geen kloppend hartje... 6 dec bij de gynaecoloog geweest en deze had dezelfde conclusie....die dag is ook nog beginnen met vloeien... zondag 11 dec is het laatste stukje weefsel uit mijn lichaam gekomen... 24 januari heb ik mijn eerste menstruatiedag na de mk gehad..dus een cyclus van 49 dagen.... nu zijn we een maand verder en heb ik nog geen menstruatie gehad....dat kan natuurlijk heel goed, maar mijn ovulatietesten zijn erg onduidelijk geweest in deze cyclus...dan waren ze weer 2 dagen wat donkerder, dan weer erg licht, dan na een paar dagen weer tegen het donkere aan, dan weer negatief...daarom ben ik ook gestopt met de testen...17 feb mn laatste gedaan, vanaf 2 februari...hierin hebben we geregeld seks gehad....om de dag of om de 2 dagen... ik heb de laatste dagen soms wat last van mini beetje maagzuur, een drukkend gevoel onderin mnb uik bij mn baarmoeder, de druk en spanning is dan in de breedte van mn onderbuik...bij mijn menstruatie heb ik vaak de spanning/druk in mn buik, maar niet echt in de buurt van mijn baarmoeder...ook ben ik vorige week een paar dagen echt ontzettend moe geweest..dit valt nu wel weer mee gelukkig, maar nu heb ik de laatste 3 dagen lichtroze slijmvorming gehad, ook wat gelig/bruinige afscheiding, en vandaag minimaal bloedverlies (als bij 1 van de laatste dagen van de menstruatie) zonder krampen oid....mn zwangerschapstesten zijn negatief..vandaag en gister getest....gister was ik enorm misselijk...werd dit al bij geurtjes.... wat is het beste om nu te doen? en is het dat mijn menstruatie nu door de laatste 3 dagen door gaat zetten komende dagen? mijn menstruatie voel ik altijd heel duidelijk met alle krampen van dien... ik wordt er een beetje onzeker van..zit nu op dag 34...het kan natuurlijk alle kanten op, maar wilde graag even advies van 1 van jullie... de cyclussen voor mn mk waren 28-30-32 dagen... alvast bedankt!
Hoihoi, na een miskraam is ook je cyclus even van slag wat zich kan uiten in een onregelmatige cyclus. Dit hersteld zich wel weer maar kan soms wel even duren (6mnd-jaar) Mijn advies zou zijn.....afwachten. Wacht een week en doe dan nog eens een test. Imke
ok, dat snap ik en had ik me ook op ingesteld..maar dan een andere vraag..hoe zit dat met dat minimale bloedverlies..ik heb sinds vorige week woensdag dan al een kelin beetje roze/bruine afscheiding in mijn maandverband....daarbij op andere dagen daarna veel slijmvorming lichtroze kleur.BEIDE ALLEEN BIJ HET AFVEGEN..dit heb ik nog nooit in mijn leven zeg maar gehad...niet voor dat ik de pil ging slikken, niet toen ik de pil slikte, niet toen ik gestopt ben vorig jaar met de pil, niet met mijn miskraam en zelfs niet de eerste menstruatie na mn miskraam....en moet ik het als menstruatie beschouwen of niet? het maakt me onzeker...het wachten lukt wel, maar wat als het iets anders is? het bloedverlies komt echt vanaf de kant van baarmoeder zeg maar...tis maar minimaal als bij laatste dagen menstruatie..en normaal heb ik zeker de eerste 2 dagen last van krampen in mn buik en flink wat helderrood bloedverlies...voor mij staat het niet meer op een rijtje hierbij nog even mijn ovulatietesten van 2 t/m 17 februari....de vinkjes staan voor de dagen dat we seks hebben gehad...op 17 februari moet deze er nog opgezet worden.... als mn eisprong de 15e/16e is geweest, dan heb ik dus ongeveer 7 dagen na mn eisprong de roze/bruine afscheiding gekregen en het is echt alleen bij het afvegen!!