hier precies hetzelfde! mandarijnen en groene appels haha. Mijn man wordt er gek van. Hij koopt 5 kilo manderijnen en ze zijn in 3 dagen op zelfde met de appels hhi
Ik rook gisten op mn werk manderijntjes kreeg er spontaan trek in. Heb verder weinig met eten alleen patat heerlijk gistern nog gegeten en chocolade maar dat had ik altijd al.
Hoei, ik heb er een aantal... augurkjes met ham er om heen chocolade ijs (en dan specifiek Ben & Jerry's... duur!) Salami met smeerkaas goulashkroketten cherrytomaatjes...
ik heb helemaal nergens trek in.. alles staat me tegen! Ben dan ook behoorlijk aan het afvallen nu. bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat stukken minder.. toen had ik een ware mokkatic.. niets zo vervelend om hartje winter trek in mokka milkshake te krijgen van de ijsboer.
Een tijdje helemaal gek van tomaten geweest, komkommer. Echter de augurken en slagroom blijven uit. Chocolade ben ik al een fan van, maar sinds de zwangerschap gaat dat helemaal goed. Of lekker broodje kaas, soepie erbij en er dan in dopen. Maar deze week ben ik helemaal gek van brood, beetje boter, beetje pindakaas en daaroverheen een petit beetje suiker. Zalig. Allemaal buien dus.
Hier staat er nu eentje in de oven En cheeseburgers...jaaaaaaaren moest ik ze niet, en wilde ik sowieso niks van McDonalds omdat ik zo min mogelijk vlees at, maar nu moet mijn vriend er regelmatig op uit 's avonds hoor. Ik heb dus echt behoefte aan VLEES, en hartige dingen!
Ik hoop dat ik het de hele zwangerschap heb maar nu kom ik opeens aan mijn 2 stuks fruit en wel meer ervan haha. Appel, banaan met magere yoghurt. Opeens zo gezond. Eet ook meer eieren, kaas. Wat ik opeens minder lekker vind is chocolade en mc donalds. Terwijl ik daar normaal gek op ben.
taco's kan ik elke dag wel eten. Chocolademelk, melk met chocopoeder, warme cholademelk met slagroom..hihi. en de bovenste korstjes (die met mooie gladdekant) van brood..wit, bruin maakt niet uit..
Wat grappig om te lezen dat de meesten onder jullie een moord doen voor chocola. Dat is dus echt het allereerste product wat ik heb laten staan sinds mijn zwangerschap! Alleen al de gedachte aan chocolade en alles wat ermee te maken heeft, maakt me al misselijk (daarvoor was ik echt fan!) Liz01
Filet o fish van de mac donalds mmmm ik zou er elke dag minstens 3 kunnen eten. Maar ik hou me in. Verder, brie kaas (coeur de lion mmmmm), danio met vanille, sinaasappelen en magnum ijsjes
lekker waterijs, in het begin toen ik misselijk was zelfs ijs als ontbijt, hmmmm. Verder veeeel M&M's.