Welke BH voor laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LindsayS, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Door de zwangerschap zijn m'n borsten behoorlijk in maat toegenomen. Nu ook m'n buik steeds groter wordt, zitten BH's niet meer zo prettig. Ik ben dus op zoek naar een comfortabele (sport) BH maar wel met goede ondersteuning (voorgevormd) in maat 75F...

Iemand tips???

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Merk Anita bevalt hier super goed, wel duur, maar super goede ondersteuning :)

3. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een voedingsbeha van Anita, model sportbeha zonder beugel. Geeft veel steun!! Ik heb nu ook 75F/G

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb dan niet jouw cupmaat, maar een bh vind ik nu zo'n beetje het meest irritante kledingstuk op aarde....
    Ik ben dan ook overgestapt op sporttopjes, van adidas of goedkopere varianten. Je hebt ze ook voorgevormd en ze ondersteunen ook nog.
    Zo'n beugel kan ik nu echt niet verdragen met de buik en alles....

5. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik zit hier ondertussen op cup H en topjes werken echt niet. Heb dan echt het gevoel alsof ze op m'n knieen hangen :p

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik heb sportbh's van Ulla (met beugel).
    Ze zitten echt perfect en geven super ondersteuning. Kosten helaas wel 95 euro per stuk, maar dan heb je ook echt wat.
    Eentje had ik al (voor mijn zwangerschap) en heb 1 maat groter bij gekocht voor tijdens m'n zwangerschap. Ik hoop dat ik die straks ook nog aankan.

Misschien hebben ze ook wel goedkopere bh's van dat merk, maar dit is wel echt een merk wat bij mij altijd heel goed zit (en heb 75G dacht ik, dus dan is goede ondersteuning wel gewenst).
    Succes!

8. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    meegroei bh van de prenatal....ik woonde er zo ongeveer in ;)....heerlijk!

9. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben nu 25weken & 1dag.

Draag van Hunkemoller twee voedings- bh's; 1 witte en 1 zwarte.
    Niet voorgevormd en zonder beugel.
    75C kostte €23,-.

Bij hoge temperaturen of bv snachts draag ik van Hunkemoller top seamless.
    Die kostte €13,-.

En meestal 'savonds na het eten trek ik lekker m'n joggingsbroek aan, beland ik op de bank en gaat de bh zoiezo uit :D

10. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Helaas heeft hunkemoller geen grotere maten zwangerschaps- en/of voedingsbh's... ;)

Hier heb ik 2 modellen van lingerievoortwee.nl, een voorgevormde en een soft. Allebei voedingsbh's en zitten nu prima, heb bij de soft zelfs wat ruimte over voor het voeden straks, en als de boel weer een beetje geslonken is, kan de eerste ook. :)

Ze zijn wel duur, maar ook heel erg stevig (grote cup, stevige bandjes en achterop 3 tot 4 haakjes per rij). Die van mij kosten ronde 50/55 euro p.st.

Liefs,

11. beebj

beebj Niet meer actief

#11 beebj, 6 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2014
    Oh. Geen idee eigenlijk of Hunkemoller grote maten heeft. Zijn jullie al veel gegroeid qua borsten?

Ik ben nu 25weken en 2 dagen.

Vanochtend met m’n moeder naar Knokke geweest. Bij de Hunkemöller 1 voeding bh (maat 75D) gekocht en 1 bh top (maat L). Ik ben begonnen met maat 70C en zit nu dus al op 75D. Maar heb nu dus 1 bh en 1 bh top gekocht. Dan maar ff moeilijk doen met wassen. Ben namelijk bang dat het nog zal groeien. Zo’n top vind ik lekker voor snachts of als m’n bh irriteert met bv. warme temperaturen. Volgens hun geeft zo'n bh top net zoveel steun als een normale bh. Mensen met kleine brosten of die een operatie hebben gehad, dragen dat veel.

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik wist het ook al wel, heb van mezelf als een E/F cup, die nu doorgegroeid is naar een G/H. :)

Ik heb ook een paar van die seamless topjes, maar veel steun vind ik ze niet geven, maar ja tegen het hangen kun je met een grote maat ook gewoonweg niet tot nauwelijks iets doen. Ook vind ik de onderkant nogal 'opstropen' of ligt dat aan mij?

Liefs,

13. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sommige sportbh's zijn alleen een soort topje zonder ondersteuning. Naast dat het waarschijnlijk niet lekker zit ben ik ook bang dat het gaat hangen... Wil er nog wel een beetje netjes bijlopen ;) Vind het ook zonde om er heel veel aan uit te geven aangezien ik niet zo lang meer hoef...

Maar alvast bedankt voor de tips dames!

14. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb voor buitenshuis voeding bh's van Anita. Eentje voorgevormd en eentje niet voorgevormd. Voor in huis heb ik voedingstops van Noppies. Doordat er een band onder je borsten zit in het topje zit hij heel comfortabel. Nu heb ik natuurlijk al een kindje en weet ik dat "naar alle waarschijnlijkheid" de bv wel lukt. Ook had ik dit nog van mijn dochter.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ana leigh, Ik heb vandaag pas zo’n bh top gekocht, dus nog niet echt gedragen. Geen idee of ze dus opstropen.

LindsayS, Die bh top is ook geen sport bh hoor. Deze die ik heb, geeft net zo veel ondersteuning als m’n voeding bh. Het is beiden niet voorgevormd en zonder beugel.

16. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik heb nu een f-cup en draag een gewone sapph.
    Ik denk dat ik over enige tijd overstap naar iets van mamamea.nl
    Voor grote maten is het niet handig om een meegroeibh te hebben, we hebben geen rek nodig in de stof, maar juist steun.

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hier nog een "zwaar behangen zwangere" :p. Zit inmiddels op 80G. Waar ik alleen zo van baal is dat die verrekte BH's zo duur zijn (de goede dan die ook echt steun bieden). Ik kom van een 70D af dus ik heb er al heel wat versleten, die ik straks waarschijnlijk nooit meer aan kan. Ik vind het echt zonde van mn geld, vooral omdat dit mn laatste zwangerschap gaat zijn en ik verder ook niemand ken met die maat. De BH die ik nu draag (ook één van Anita) is eigenlijk ook alweer te klein, maar ik verdom het om er nog meer geld aan uit te geven. Ik denk dat ik me maar eens ga verdiepen in het zelf BH's verbouwen op de naaimachine;).

18. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    ML grapte nog "je kunt ook twee tepelpiercings nemen en dan een ketting achter je nek". :D

Liefs,

19. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Wat zei je tegen hem : ik weet nog wel een ander plek voor die piercings, ergens op jouw lijf in de lagere regionen? Zonder verdoving ?:D

Deel Deze Pagina