Ben & Jerry's fossil fuel ijs... Met stukjes brownie en stukjes chocola... mjam... Jammer dat het zo duur is Verder gaat een softijsje of een waterijsje er wel in... Of gewoon schepijs met chocoladesmaak en framboos of aardbei of sinaasappel of bosbes of of of... Ik denk dat ik maar eens een ijsje ga halen
Haha zie nu net dat jij dezelfde opmerking over B&J hebt gemaakt Die cookie dough is ook erg lekker inderdaad
Laatst Cookie Dough gekocht voor bijna 5 euro, maar wat een tegenvaller! Iedereen geeft altijd zo hoog op over Ben & Jerry's, maar ik denk nu nog wel een paar keer na voordat ik weer zoveel geld uitgeef aan ijs. Een sundae ijsje met caramel zònder nootjes van de Mac is mjammie! En verder ben ik ook wel gek op waterijs (van die dubbele ofzo).
Ik vond de 'From Russia with Buzz' van B&J het allerlekkerste, maar die maken ze niet meer, zo was er ook een heerlijke magnum met koffie smaak een eentje met aardbeien smaak, maar ook dat waren helaas maar tijdelijke smaken. Dat moeten ze verbieden. Je eerst lekker maken en dan de smaak weer uit het assortiment halen.
hier ook een b&j verslaafde, De socila ijs(weet niet hoe je het schrijft) Het lekker dat is vanille ijs met stukken chocolade cake en frambozen!
Op dit moment zou ik het volgende wel lusten: Mc Flurry (crunch alleen maar omdat capo niet meer te krijgen is), een gewoon softijsje of een heerlijk echt Italiaans schepijsje! Mmmmm... Jammer dat mijn man werken is en kind op bed ligt! Anders zou er iemand even kunnen halen
Ook met slecht weer was ik al verslaafd aan ijs hihi, maar nu de italiaan weer open is ga ik ZEER REGELMATIG een bakje yoghurtijs halen hihi.
het cranberry en cocos ijs (of zowiezo het ijs) van dat ijssalon/eetcafeetje in de dorpsstraat in midsland op terschelling, schuin tegenover de bruna.! dus als iemand naar terschelling gaat..... ps, in west in de ijssalon/ bakkerij is het ook erg goed! groetjes, lidwina
mijn favoriete ijsje is toch zeker die van de mac de mac flurry m&ms heerlijk! maar het zit er voorlopig niet in eerst terug op het oude gewicht.
citroenijs, alle ijsjes vd Mac. yoghurtijs. En het allerlekkerste ijs is die wat ik zelf maak met zo'n ijsmachine en tis nog snel klaar ook.