http://www.nu.nl/news/1045063/22/Doden_ ... ginia.html ik kan nu echt janken hierom, het is ver van me bed show. Maar de wereld moet niet gekker worden
Nou inderdaad, wat bezielt zo iemand. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je je medemensen zoiets aan kunt doen.
tis toch van de zotte. die arme kinderen in een rij, wat ging er toch door hun heen gvd! bah bah in en in triest dit!
Ik heb er ook geen woorden voor, is vreselijk en absoluut niet te rechtvaardigen dat iemand zoiets afgrijselijks doet. Maar wellicht wordt het ook tijd dat Amerika iets veranderd aan haar wetten, want deze geven sedert jaar en dag iedere Amerikaan het recht om een wapen te dragen. En dat niet iedereen met dat recht om kan gaan, is hierdoor treurig genoeg weer gebleken.
Tja , tis echt weer typisch iets amerikaans he En idd , iedereen mag daar gewoon met een wapen lopen en zo vragen ze eigenlijk een beetje om dit soort incidenten . Die regering zou die wapenbezitters gewoon al die wapens af moeten pakken en burgers verbieden met wapens te lopen of ze zelfs maar in bezit te hebben Voor de rest gaan mijn gedachten uit naar de nabestaande van de slachtoffers Groetjes Joyce
Een vriendin van ons zat hier op school. Zij zit hier sinds kort niet meer, dus wij zijn eigenlijk best opgelucht. Het is gewoon vreselijk...
Denk niet dat die Bush iets aan het wapenbezit zal gaan veranderen, volgens mij is die man zelf gek op wapens en oorlogen. Doet hij maar iets aan het wapenbezit, maar ik denk dat het enige wat hij heeft gedaan is zijn medeleven betuigen aan de slachtoffers en de nabestaanden. Daar zal het bij blijven, vrees ik..... Maar goed, dat terzijde.... Vreselijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik vraag me af wat zo'n jongen heeft bezield om dit te doen. Waarom doen mensen dit? Ik kan er met mijn verstand niet bij. Vreselijk, heb er gewoon geen woorden meer voor....
Ik zag staan 33 doden door schietpartij... heb het verder niet gelezen. Vond de tietel al genoeeg zeggen. Verschrikkelijk.
tis toch te gek voor woorden! Hij vindt dat iedereen recht heeft om een wapen te dragen? die vent moeten ze #$%$
We hadden het gisteren op CNN gevolgd. Echt zo erg! En dan is ie ook nog zo laf om zich zelf van kant te maken.