wehkamp vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Dana, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

Hoi,

wie besteld er weleens bij Wehkamp?
    de leveringsstatus van mijn pakje staat op "bezorgd" alleen ik heb niks ontvangen en ook geen briefje in de brievenbus. nou zijn ze alleen van ma tm vrij telefonisch te bereiken dus ik vroeg me af of iemand dit herkent?
    zou het dan toch bij een van de buren zijn bezorgd zonder dat ze mij dit laten weten via een briefje in de brievenbus?

groetjes,
    Dana

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Als hij op bezorgd staat dan krijg je hem waarschijnlijk vandaag binnen... Althans zo ging dat bij mij!
    Mocht dat nu niet het geval zijn dan zou ik maandag even bellen als ik jou was...

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ken hetzelfde probleem. Product zou zijn geleverd, tot op heden niet ontvangen, maar of ik wel even 95 euro wilde overmaken..

Nu bezig met een hele procedure. Daar ik nooit heb getekend. En wettelijk gezien heeft wehkamp alleen een poot om op te staan als ik zou hebben getekend, maar ik denk dat het nog heeel lang gaat duren voordat ik mijn geld terugzie..

4. Dana

Dana Niet meer actief

dan zou het vandaag tussen 9 en 12 moeten worden bezorgd, da´s nog een kwartiertje, nou van mij krijgen ze geen geld tot ik mijn pakje heb hoor :D

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Je hebt bij je gegevens bij wehkamp de keuze of ze het bij de buren mogen afleveren. Als je daar ja hebt staan krijg je dacht ik geen bericht.
    Heb je niet per ongeluk aangevinkt dat het naar het dhl punt is gegaan?

6. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Bij Wehkamp kun je kiezen tussen laten thuisbezorgen (dat is duurder) en afhalen bij een DHL Service Punt.
    Heb je niet per ongeluk ingesteld dat het bezorgd wordt bij een DHL Service Punt?

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier is het ook wel eens bij de buren bezorgd, zonder briefje in de bus!

8. Opening

Opening Niet meer actief

Ik heb ook altijd dat het op bezorgd staat en dan komt
    het die dag!

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik bestel erg vaak bij wehkamp
    Nu is het zo dat zij leveren via Selectvracht en die bezorgen weer niet op maandag
    Dus als het vandaag niet komt, moet je eigenlijk even tot dinsdag middag wachten en dan bellen
    Maar er kan een dag of twee zitten tussen wehkamp "bezorgd" en Selectvracht "bezorgd"

10. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt voor de antwoorden :)
    het pakje was bij de buren bezorgd zonder bericht.... ik ga het gelijk veranderen in mijn gegevens online.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh vreemd wij krijgen van selectvracht wel altijd een briefje in de bus als het bij de buren is afgegeven ?

12. Dana

Dana Niet meer actief

ja ik hou er eigenlijk niet zo van als het bij de buren ligt en ik weet het niet.... dus een briefje was netjes geweest.

13. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb nooit problemen geha dmet wehkamp.. naja wel eens dat de levertijd ineens een stuk langer was. Maarja uiteindelijk wel netjes bezorgd gekregen.

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Aangezien ik doordeweeks weinig thuis ben laat ik het daarom altijd bij een dhl punt afleveren. Dit is bij ons de Plus supermarkt en kan ik het tot 9 uur 's avonds afhalen. Ook retourneren kan gewoon tot sluitingstijd. Ideaal!
    Maar een briefje in de brievenbus is bij ons ook meer een uitzondering. GLS bezorgd ook altijd bij de buren en nog nooit een briefje gehad. Gelukkig hebben wij goed contact met de buren maar als je dat niet hebt....

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons is een Wehkamp-pak ook zomaar door het bovenraam gegooid.. We waren toen niet thuis en ze dachten waarschijnlijk...daar vinden ze het ook wel....;)

16. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ja dat heb ik ook wel eens mee gemaakt dat me pakketje afgeleverd werd bij de buren zonder dat ik daar bericht over heb gkregen.
    Gelukkig heb ik een eerlijke buurman en kwam hij hem dezelfde dag nog bij me langs brengen :D
    Het kan ook makkelijk zo zijn dat hij maandag bezorgd word hoor.

17. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ja ook wel eens gehad, lag er ineens een pakketje op de grond.
    Zo door me keukenraam heen gegooid!!
    TNT he..!!

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb 1 keer een frituurpan besteld via wehkamp naja geprobeert.. heb hem uiteindelijk nooit gehad maar kreeg wel constant oplopende rekeningen:$
    ongeveer 20 telefoontje later verspreid over zo'n 3 maanden erkende ze hun probleem en ze zouden hem opsturen.. nou ik had allang al een andere pan gekocht..

dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik iets heb besteld bij wehkamp

19. Dana

Dana Niet meer actief

dat heb ik met tnt al een keer gehad, lag het pakketje gewoon in het tuinhuisje, was door een raampje gepropt ;) lag in ieder geval nog wel een briefje in de brievenbus met de melding "pakketje ligt in tuinhuisje" :x:D

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Maar wehkamp wordt toch niet door tnt bezorgd? Hier tenminste niet, door selectvracht.

Deel Deze Pagina