Hoi dames, Ik zie vaak bij bijv het onderwerp 'buikfoto's' dat sommige een fotocollage in elkaar gezet hebben, zoals van iedere week een foto van de buik naast elkaar .Hoe maak je zoiets?? Met welk programma. Vind t wel leuk om te zien op 1 foto hoe zo'n buik groeit met de week.
Ik doe dat meestal met psp ( paint shop pro ). Mocht je dit niet op je pc hebben kan je hem 30 dagen gratis uitproberen via PaintShop Photo Pro X3 - PaintShop Photo Pro X3 Je kan dan bij bestand een nieuw venster openen, en dan je foto's daarin plakken ( beetje schuiven en eventueel verkleinen om het passend te maken ) Als je er niet uit komt wil ik het ook wel voor je doen hoor.
als je verder niet bekend bent met fotobewerkingsprogramma's zou ik picasa downloaden als ik jouw was. Ik gebruik zelf ook psp maar het is wel wat ingewikkelder. Bij picasa hoef je alleen je foto's aan te klikken en dan doet het programma de rest. Je kan zelf dan nog randen maken of een tekst invoegen.
Thanks meiden! @kaatje: lief van je dat je het voor me wilt doen. Ik ga t eerst zelf proberen te maken, mocht t niet lukken, dan meld ik me
Weet iemand of het veilig is om picasa hier te downloaden? Picasa Downloaden » Gratis Foto Software Programma!