Dubbelblinde provocatietest koemelk: POSITIEF

Discussie in 'Voeding' gestart door frannie82, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dus doorgaan met de Neocate en over 3 maanden weer naar de kinderarts. Intussen ook een bioresonantietest gehad bij een natuurgeneeskundig therapeut (zie mijn topic baby en dreumes) en daar kwam ook nog soja uit (dachten we al) en pinda, chemische zoetstoffen en cafeine.

Kortom erg gevoelig dus.

Geitenmelk en schapenmelk niet volgens de test en geitenyoghurt heb ik al eens geprobeerd en volgens mij ook zonder reactie.

Ons gevoel zei al dat er bij de 1e testdag koemelk bij zat en het klopte helaas.

Het blijft dus uitzoeken en etiketten lezen en het kdv goede instructies geven wat wel en wat niet mag.

Vanmorgen was ik erg emotioneel omdat dit wel een officiele bevestiging is van alles wat we constant al aangegeven hebben. Vanaf september vorig jaar een lijdensweg gehad die eindigde in het ziekenhuis toen ze binnen 1 dag uitgedroogd was omdat ze zo slecht dronk (reactie op de nutramigen) en er een buikgriepvirus overheen kreeg. En de laatste keer op het cb wees de vpk op haar grafiek dat ze rond de 5,5 maand een dipje had. Ja vind je het gek! Ze dronk amper. Maar weer een bevestiging dat mijn moedergevoel klopt en dat ik daar op mag en kan vertrouwen!!

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Balen hoor... Ik zou wel erg oppassen met geitenmelk geven. Het is bekend dan kinderen en volwassenen met KMA ook snel allergie voor geitenmelk kunnen ontwikkelen omdat die eiwitten heel sterk op elkaar lijken.

Sterke ermee!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De bioresonantietest gaf niet aan dat ze daar op reageert dus we gaan het toch proberen. Eerder reageerde ze ook niet op geitenmelk. De variatie is zo klein in wat we bijv ook op brood kunnen doen nu. Alles is bijna zoet op wat vleeswaren na.

Deel Deze Pagina