Worden jullie ook zo moe van die ijs dans oorlog. Eerst de datums die vervoregd werden en u gaan sbs en rtl 4 donderdag al beginnen. Ze hebben het vorige week zogenaamd in het diepste geheim besproken, en toch doen ze het allebei. Ik ben iemand die heel erg veel houdt van dat soort programma's maar ben nu echt in staat om ze allebei te boycotten, want dit is niet leuk meer. Zijn jullie het met mij eens of niet.
Ik volgde het niet en ga het ook niet volgen. Wat kinderachtig allemaal. Net als bij the x-factor tussen henk-jan en henk. Ook al zoiets kinderachtigs.
tuurlijk, maar zo als altijd gaat het om veel geld. RTL vond ik vorige keer 10 keer niks, dus ik kijk nu lekker naar sbs, Enverder trek ik me er niks van aan.Ik bepaal toch waar ik naar kijk, ongeacht wat hun doen.
Ik zie het in ieder geval graag. Ben zo wie zo een fan van ijsdansen en kunstschaatsen. Ook tijdens de olympische wintersspelen. Dus hoe ze het ook doen....als het maar komt. Ook de kids zijn er hier dol op. Balen voor ze als het door de week komt.
Ik kijk er ook graag naar....maakt mij niet uit welke zender en wanneer. Alhoewel....op vrijdag begint het weekend en dat zit toch altijd lekker als je voor de buis hangt, hehe! Maar nogmaals, ik vind het gewoon erg leuk dus kijken doe ik zeker!
af en toe zap ik er even langs, en ach ze zoeken t maar uit, vind het wel super kinderachtig maarja..
Ja een beetje kinderachtig is het wel maar was te verwachten...heb verder geen idee hoe laat het komt..enzo...bij RTL komt toch ook Rigilio Tuur dat vind ik zo''n eng mannetje...denk dat het SBS wordt bij mij eigenlijk zouden Gerard en Martijn het samen moeten presenteren want vind ze allebij leuk...
Ik ben dan een van de weinige die het niet kinderachtig vind, ze wedijveren nu eenmaal om hogere kijkcijfers zoals heel normaal is in televisieland. Ik ga dancing on ice kijken, sterren dansen op het ijs vind ik weer niet leuk.
Ik baal er alleen van dat dit dus betekend dat in ieder geval deze week the Gost Wisperer (of zoiets) er dus niet op komt Ach man heeft toch late dienst dus ik kan tussen beide zappen als ik dit wil. Tja het gaat nu eenmaal om de kijkcijfers maar ik vind het aardig veel weg hebben van twee kibbelende kinderen. Groetjes Anita
Nou hebben ze dus House ook al geschrapt, Voor dansen op ijs, Nou ja zeg! Het moet niet gekker worden. Mijn vriend gaat dit echt niet leuk vinden. Die is gek op die serie House. ( sorry, maar ik ben zeker geen liefhebber van dansen op ijs, ik vind het zonder sterren al niks aan, en met sterren nog minder interessant)
ijsdansoorlog? Ik dacht" waar gaat dat nou over?" toen ik het topic aanklikte. Ik weet nog steeds niet waar het over gaat Gaan ze elkaar bombarderen en lekschieten die gasten van die programma's? Dan ga ik wel even kijken denk ik.
het gaat over de ruzie tussen rtl4 en sbs 6 over het sterren dansen op het ijs en dancing on ice. House hebben ze ook geschrapt, maar volgens mij alleen voor deze ene week en dan zou het sowieso al niet zijn voor het darten, dus waarschijnlijk hebben ze nu het darten geschrapt
Ik vind het een rare strijd die ze alleen kijkers gaat kosten. Want hoe kan ik beide programma's kijken als ze op het zelfde moment komen? Ik heb zelf altijd aan schaatsen gedaan en de RTL4 versie is voor mij persoonlijk wat interessanter omdat ik er ook dit seizoen weer mensen ken (de zogenaamde prof's). En de trainster die ken ik ook. Vorige keer waren het twee oud team genoten (Ruben van Wendy en Thomas van Babette), dit jaar in ieder geval Sanne, maar weet niet met wie zij gaat schaatsen. We zullen wel zien hoe het loopt, weet alleen dat ik vroeger vond dat er veel te weinig kunstschaatsten kwam, en nu lijkt dat eindelijk te veranderen. Het is echt een prachtsport, en ik mis het echt elke dag. Groetjes Daphne