ijsdans oorlog

Discussie in 'De lounge' gestart door tascha, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ijsdansoorlog gaat te ver

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Worden jullie ook zo moe van die ijs dans oorlog. Eerst de datums die vervoregd werden en u gaan sbs en rtl 4 donderdag al beginnen. Ze hebben het vorige week zogenaamd in het diepste geheim besproken, en toch doen ze het allebei. Ik ben iemand die heel erg veel houdt van dat soort programma's maar ben nu echt in staat om ze allebei te boycotten, want dit is niet leuk meer. Zijn jullie het met mij eens of niet.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik volgde het niet en ga het ook niet volgen. Wat kinderachtig allemaal.
    Net als bij the x-factor tussen henk-jan en henk. Ook al zoiets kinderachtigs.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik kijk het eerlijk gezegt nooit,

maar ik vind het zeker een beetje overdreven allemaal.

4. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    tuurlijk, maar zo als altijd gaat het om veel geld.

RTL vond ik vorige keer 10 keer niks, dus ik kijk nu lekker naar sbs,

Enverder trek ik me er niks van aan.Ik bepaal toch waar ik naar kijk, ongeacht wat hun doen.

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie het in ieder geval graag. Ben zo wie zo een fan van ijsdansen en kunstschaatsen. Ook tijdens de olympische wintersspelen.
    Dus hoe ze het ook doen....als het maar komt. Ook de kids zijn er hier dol op. Balen voor ze als het door de week komt.

6. Niet meer actief

Ik kijk er ook graag naar....maakt mij niet uit welke zender en wanneer.
    Alhoewel....op vrijdag begint het weekend en dat zit toch altijd lekker als je voor de buis hangt, hehe!

Maar nogmaals, ik vind het gewoon erg leuk dus kijken doe ik zeker!

7. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    het maak mij niet uit ik ga toch wel kijken waarschijnlijk sbs heb ik vorige keer ook gevolgt

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Kijk er helemaal niet naar, boycot ze beiden ;) :)

9. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    af en toe zap ik er even langs, en ach ze zoeken t maar uit, vind het wel super kinderachtig maarja..

10. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ja een beetje kinderachtig is het wel maar was te verwachten...heb verder geen idee hoe laat het komt..enzo...bij RTL komt toch ook Rigilio Tuur dat vind ik zo''n eng mannetje...denk dat het SBS wordt bij mij eigenlijk zouden Gerard en Martijn het samen moeten presenteren want vind ze allebij leuk...

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Amen.

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben dan een van de weinige die het niet kinderachtig vind, ze wedijveren nu eenmaal om hogere kijkcijfers zoals heel normaal is in televisieland.

Ik ga dancing on ice kijken, sterren dansen op het ijs vind ik weer niet leuk.

13. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik denk dat ik tussen beide ga zappen... vind het namelijk erg leuk om te zien.

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Het zal me zo wie zo boeien! Ze doen maar. Ik kijk toch niet!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik baal er alleen van dat dit dus betekend dat in ieder geval deze week the Gost Wisperer (of zoiets) er dus niet op komt :)

Ach man heeft toch late dienst dus ik kan tussen beide zappen als ik dit wil.
    Tja het gaat nu eenmaal om de kijkcijfers maar ik vind het aardig veel weg hebben van twee kibbelende kinderen.

Groetjes Anita

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    th eghost whisper kwam sowieso niet, wnat je hebt het darten op tv

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou hebben ze dus House ook al geschrapt, :confused:

Voor dansen op ijs, :(

Nou ja zeg!

Het moet niet gekker worden.

Mijn vriend gaat dit echt niet leuk vinden. Die is gek op die serie House.

( sorry, maar ik ben zeker geen liefhebber van dansen op ijs, ik vind het zonder sterren al niks aan, en met sterren nog minder interessant)

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    ijsdansoorlog? Ik dacht" waar gaat dat nou over?" toen ik het topic aanklikte.
    Ik weet nog steeds niet waar het over gaat :)
    Gaan ze elkaar bombarderen en lekschieten die gasten van die programma's? Dan ga ik wel even kijken denk ik.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het gaat over de ruzie tussen rtl4 en sbs 6 over het sterren dansen op het ijs en dancing on ice.

House hebben ze ook geschrapt, maar volgens mij alleen voor deze ene week en dan zou het sowieso al niet zijn voor het darten, dus waarschijnlijk hebben ze nu het darten geschrapt

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind het een rare strijd die ze alleen kijkers gaat kosten. Want hoe kan ik beide programma's kijken als ze op het zelfde moment komen?

Ik heb zelf altijd aan schaatsen gedaan en de RTL4 versie is voor mij persoonlijk wat interessanter omdat ik er ook dit seizoen weer mensen ken (de zogenaamde prof's). En de trainster die ken ik ook. Vorige keer waren het twee oud team genoten (Ruben van Wendy en Thomas van Babette), dit jaar in ieder geval Sanne, maar weet niet met wie zij gaat schaatsen.

We zullen wel zien hoe het loopt, weet alleen dat ik vroeger vond dat er veel te weinig kunstschaatsten kwam, en nu lijkt dat eindelijk te veranderen. Het is echt een prachtsport, en ik mis het echt elke dag.

Groetjes Daphne

Deel Deze Pagina