Ik irriteer me er mateloos aan! Alsof ze tegenwoordig niets anders meer kunnen verzinnen. En dan krijg je ook nog Idols on Ice......
ik heb het even opgezocht (idols on ice) vond wel wat maar als ik er op klikte was die pagina niet meer in gebruik of kreeg je een stuk te lezen over deze oorlog. maar is dat idols on ice niet dat gene wat rtl wil doen. vandaag kan je als onbekende nederlander om 2 uur bij rtl zijn want ze willen nu iets doen zodat er bij de 13 bekende paren een onbekende nl bij komt of zoiets
Wat ik zo wie zo nog vermoeiender vind, is dat ze tegenwoordig OVERAL een soort van "Bekende Nederlanders" voor vragen. Je kan je TV nog niet aanzetten of er is weer een show met C-artiesten waar niemand de laatste 10 jaar van gehoord heeft of waar niemand op zit te wachten a la Valerie Zwikker, Patty Brard, Bonnie Saint Claire en Viola Holt. Nou vraag ik je!
Inderdaad. Ik vind het echt zo on-interessant wat een "bekende" Nederlander nu eigenlijk vindt, denkt en doet. Alleen omdat ze af en toe op de tv zijn, vinden mensen ze interessant. Ik snap dat dus ook nooit. Ik zit trouwens ook niet te wachten op A-artiesten, of B-artiesten.
darten wordt er door gescrapt vanavond maar als ik ga kijken (vond het vorige keer leuk om te zien, op rtl) dan kijk ik zeker weer na rtl.
Nee ik wil ook gewoon naar House blijven kijken. Wist niet eens dat dat geschrapt werd? Die serie word heel goed bekeken.
Bij Koefnoen hadden ze een tijdje terug allerlei varianten op het ijsgebeuren, waaronder "Chirurgenwerk on ice" en de beste; "Sterren onder het ijs" zag je ze opgesloten onder het ijs afdrijven, zoals in een van the Omen films.
Ja, maar hoe grappig bedoelt ook van koefnoen, die gekken bij sbs en rtl zie ik wel zover gaan dat ze het nog gaan doen ook. Straks krijgen we: Bevallen on ice
sbs gaat me wat te ver, je kunt nog niet normaal naar die zender kijken zonder de hele tijd dat extra shownieuws ertussen erg irri.
Kijk als er bekenden van mij zouden meedoen zou ik ook kijken hoor, en ik vind het schaatsen ook wel leuk maar het gedram en gelul erom heen irriteren me. Laatst ook met die kerstshow op sbs eerst dansen en vervolgens laten ze zien hoe de bekende nederlander zijn huis heeft versiert voor de kerst (het spijt me maar dat zal mij een worst wezen). Liever lekker kort door de bocht, dansen, cijfers even commentaar en aftaaien met die hap en dan de volgende En dan de volgende dag weer een show waarin je dan te horen krijgt wie er afvalt. Groetjes Anita